$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"מכבי ברמה מעל כולן. נקווה שיהיו שאננים"

בן רייס, מגיבורי הנצחון של בני השרון על אשקלון 79:89, עם הראש במפגש הבא: הם הפייבוריטים, גם בבית שלנו

רועי גלדסטון  07.03.11 - 08:32

בני השרון המשיכה אמש ביכולת הטובה שלה מהתקופה האחרונה וסגרה ניצחון ליגה רביעי ברציפות, הפעם 79:89 על עירוני אשקלון. לקבוצה של דן שמיר היה זה ניצחון שביעי בשמונה המשחקים האחרונים.

מי שהצטיין במשחק אצל המדורגת 2 בטבלה, שראשה כבר לקראת מפגש הענקיות מול מכבי תל אביב בשבו הבא, היה לי ניילון הוותיק שקלע 21 נק'. בן רייס, שקלע 13, וסיים ב-100 אחוזים מהשדה ל-2, ניתח את הנצחון על אשקלון: "לא פתחנו מספיק טוב, אבל עלינו במחצית ליתרון כי התעשתנו. בחצי השני עלינו חזקים בהגנה, וזה עזר לנו לעשות פער שהם כבר לא הצליחו לסגור. אנחנו עם הראש לקראת מכבי עכשיו, ומחר נחזור לעבוד לקראת המשחק הזה".

"אנחנו כבר ניצחנו את מכבי פעם אחת העונה, אבל כמובן שאנחנו ממש לא באים כפייבוריטים גם בבית שלנו", הוסיף רייס לקראת המפגש הקרוב, "מכבי ברמה אחת מעל הליגה, המשחק תלוי בהם יותר מאשר בנו ונקווה שהם יבואו שאננים. אנחנו מצידנו נעבוד קשה כל השבוע כדי להגיע הכי מוכנים שאפשר".

דן גרונפלד שלא שיחק אמש בגלל מתיחה במפשעה צפוי להיות כשיר למפגש עם מכבי ת"א.