$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ההימור של אלפסי עבד: 4 ישראלים פתחו וניצחו

באימון המסכם הבטיח מאמן נתניה: החמישייה שתהיה טובה יותר תשחק. זה עבד מול ראשון לציון ונגמר ב-88:102. גואטה: "נהנינו"

רועי גלדסטון  07.03.11 - 08:39

ברק נתניה ניצחה אמש 88:102 את מכבי ראשל"צ בקופסל, באחד ממשחקיה הטובים העונה. לא פחות מ-6 שחקנים סיימו בדאבל פיגרס, אבל הסיפור אמש היה אחר. המאמן אריק אלפסי פתח עם החמישייה השנייה ובה 4 ישראלים, הימור שהתברר כמוצלח.

מאחורי המהלך עמד האימון המסכם של הקבוצה שנערך שלשום. אלפסי, שרצה לעודד את שחקני החמישייה הראשונה, ערך משחק בינם ובין החמישייה השנייה ואמר כי החמישייה שתשחק טוב יותר ותילחם תפתח במשחק. התשובות התבררו אמש, ואלפסי עמד במילה שלו.

"היה משחק טוב", ניתח הקפטן אלירן גואטה שפתח וקלע 15 נקודות, "פתחנו עם 4 ישראלים, הרבה שחקנים היו מעורבים. וכולם שמחים שזה הלך טוב. שיחקנו מאוד קבוצתי ונהנינו על המגרש". על היכולת שלו הוסיף גואטה: "היה לי באמת משחק טוב, וכמובן שאני שמח על כך".

גם הגארד שמוליק ברנר, שהיה מאלו שאיבדו את מקומם בחמישייה החמיא לקפטן: "אלירן גואטה היה ענק, איש המשחק. היינו עדיפים כל המשחק על פני ראשל"צ, הייתה לנו חלוקת נקודות מצויינת וזה מדד טוב מבחינתנו. זה היה המשחק הקבוצתי הכי טוב שלנו העונה".