שתף קטע נבחר

ספרד: רק 0:1 לברצלונה על סראגוסה

מחזור 27: האלופה הסתפקה בשער אחד של סיידו קייטה (43) מול היריבה מהתחתית. דודו אוואט ומאיורקה הפסידו בבית 2:1 לוולנסיה. אתלטיקו מדריד גברה על ויאריאל 1:3

שומרים את התחמושת לארסנל? שלושה ימים לפני משחק הגומלין מול התותחנים בשמינית גמר ליגת האלופות, הסתפקה ברצלונה בניצחון 0:1 צנוע על סראגוסה במחזור ה-27 בליגה הספרדית. בכך הגדילה הקבוצה של פפ גווארדיולה לעשר נקודות את יתרונה בראש הטבלה על פני ריאל מדריד, שתשחק ביום א' נגד ראסינג סנטאנדר.

 

 

בדקה ה-43 פרץ ליונל מסי באגף ימין, מסר כדור רוחב וסיידו קייטה בעט מתוך הרחבה לרשת. בארסה הסתפקה בתוצאה המינימלית למרות שהיריבה נאבקת על חייה בתחתית וניצחה עד כה רק פעם אחת העונה מחוץ לביתה. לברצלונה היה זה משחק ליגה 26 ברציפות ללא הפסד.


מקסוול מברצלונה מול קרלוס דיוגו מסראגוסה (רויטרס) 

 

דודו אוואט ומאיורקה נוצחו בביתם 2:1 על ידי ולנסיה. בדקה ה-31 ביצע ריקארדו קוסטה האורח עבירה ברחבה על פייר וובו, איבן ראמיס כבש מהנקודה

הלבנה והעלה את המארחים ל-0:1.

 

היתרון החזיק מעמד שתי דקות בלבד, עד שפאבלו הרננדס סיים התקפה מתפרצת של ולנסיה בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה (33). הרננדס השלים צמד במחצית השנייה, כשבעט לפינה התחתונה של אוואט וקבע 1:2 (56). 

 

ויאריאל ממשיכה לאכזב והפעם הפסידה 3:1 במגרשה של אתלטיקו מדריד, אשר העפילה למקום השישי. חוסה אנטוניו רייס כבש את השער הראשון של הרוחיבלאנקוס בדקה החמישית.

 

ג'וזפה רוסי הישווה בדקה ה-34, אבל קון אגוארו (68) ודייגו פורלאן (72) החזירו את הקבוצה של קיקה סאנצ'ס פלורס למקום ממנו עולים לליגה האירופית בסיום העונה.

 


פורסם לראשונה 05/03/2011 21:15

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים