$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שירזי: "העונה הזו יכולה להיות טובה מאוד"

מאמן הפועל חיפה אחרי ה-0:2 על ב"ש: "אנו מבינים כמה הדרבי חשוב לאוהדים". בן בסט: "כולם עשו עבודה טובה"

תומר לוי
תומר לוי  05.03.11 - 19:57
הפועל חיפה ממשיכה לנצח. סטויאנוביץ' (יהודה לחיאני)
הפועל חיפה ממשיכה לנצח. סטויאנוביץ' (יהודה לחיאני)

שבוע נהדר עבר על ניצן שירזי והפועל חיפה. באמצע השבוע הם עלו לרבע גמר גביע המדינה אחרי שניצחו 1:3 בהארכה את נס ציונה מהלאומית. היום (שבת) הם רשמו ניצחון נוסף, יוקרתי הרבה יותר, 0:2 בוורסמיל מול הפועל באר שבע וניר קלינגר.

הדקות הראשונות היו שקולות, אך בדקה ה-28 הגיע המפנה. אבי יחיאל הכשיל את עדן בן בסט ברחבה וראה כרטיס אדום. בן בסט בעט בעצמו פנימה. המארחים ניסו לחזור למשחק, אך ארבע דקות לסיום השחקנים של שירזי כבשו שוב וסגרו את הסיפור. ושוב בן בסט היה מעורב. הפעם החלוץ המצטיין בישל לאמיר אבו ניל.

"יש אפשרות לעשות את העונה הזו לטובה מאוד מבחינתנו", אמר בסיום מאמן הפועל חיפה, ניצן שירזי, "אנחנו צריכים ללחוץ על הגז. אבו ניל שחקן שאוהב לצאת למתפרצות בצורה מסודרת וחכמה. הם שלחו שחקנים קדימה, והוא עשה את הפעולה הנכונה שגמרה את המשחק. יש לנו מספיק עומק וזה הכוח שלנו. תנו לנו ליהנות מהמשחק של היום, ואנחנו מבינים כמה חשוב הדרבי לאוהדים".

מלך השערים נכון לעכשיו בליגת העל עם 15 כיבושים, עדן בן בסט, פירגן לחבריו בסיום: "היינו עייפים ופצועים אחרי הניצחון בגביע המדינה, אבל כל מי ששיחק היום עשה עבודה מצוינת כמו שצריך. אני מאוד מרוצה ושמח מהניצחון".