שתף קטע נבחר

בדקה ה-94: סכנין והפועל פ"ת סיימו ב-1:1

שער של קוסטדין אזארוב, ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, חילץ למקומיים נקודה יקרה מל המלאבסים. ישראל זגורי כבש ראשון (16), בחזרה של יובל נעים ל'דוחא'. עימות בין רועי גורדנה וגל כהן לפטי יאיא בירידה לחדרי ההלבשה. אחרי השוויון, אוהד סכנין איבד את הפדיון היומי - 25 אלף שקל

דרמה ענקית ב'דוחא'. שער של קוסטדין אזארוב, ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, חילץ לבני סכנין נקודה יקרה, ב-1:1 הביתי עם הפועל פ"ת. בעקבות התיקו, הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' אף עלתה מעל הקו האדום ושלחה לשם את הפועל אשקלון.

 

 

יובל נעים, שפתח את הקיץ בבני סכנין ועזב לפני פתיחת העונה בגלל סכסוך מכוער, חזר הערב (ש') ל'זירת הפשע', הפעם כשהוא על הקווים של פ"ת. שער של ישראל זגורי (16) העניק לו ספתח מושלם, אבל רגע לפני שריקת הסיום, כאמור, הגיע אזארוב, והסוף ידוע לכולם.


ישראל זגורי רודף אחרי לואב כיאל (צילום: חגי אהרון)

 

מהומה בסיום: שחקנים החליפו דחיפות

שער השוויון של הפועל פתח תקווה גרם להתלהטות הרוחות על כר הדשא ובחדרי ההלבשה. שחקנים של הפועל פתח תקווה, ביניהם גל כהן ורועי גורדנה, התעמתו עם פטי יאיא מסכנין.המעורבים בתקרית דחפו זה את זה בירידה מכר הדשא, כאשר אוהדי שתי הקבוצות ירדו לכיוון הגדר, קיללו וירקו לכיוון השחקנים.

 

בנוסף מנהל בני סכנין, ג'מאל חלאיילה, הגיע נסער לאזור חדר ההלבשה של הפועל פתח תקווה, כשהוא זועם על קשר הקבוצה ישראל זגורי, שלטענתו קילל אותו. רק בהתערבות כוחות האבטחה והמשטרה שהיו באזור נמנעה כניסתו לחדר ההלבשה.


סיום חם בסכנין. אוהד איבד 25 אלף שקל (צילום: חגי אהרון)

 

לפתח תקווה היו טענות לשופט אסף קינן, על כך שהרחיק את הקשר גיא צרפתי והוסיף חמש דקות למשחק. שוער פתח תקווה, אוסטין אג'ידה, נשאר לשבת על כר הדשא כשהוא תופס את ראשו, וזאת בשל אשמתו בשער השוויון.

 

מאמן הפועל פ"ת, יובל נעים, אמר לאחר המשחק: "גם אם היינו מנצחים, לא הייתי לוקח כלום מהמשחק הזה. מאכזב מאוד לקבל שער בתוספת הזמן. היתה טעות של אג'ידה, אבל זה קורה גם לשוערים גדולים יותר וזה חלק מהמשחק. יש הרגשה של פספוס".

 

על השיפוט אמר המאמן: "לדעתי לא היה צריך להרחיק את גיא צרפתי. אני לא מבין על מה הוסיפו 5 דקות, אני רואה בטלוויזיה משחקים מחו"ל ואני לא רואה שמוסיפים יותר מ-3 דקות". נעים סיכם: "לפני המשחק הייתי מרוצה מתיקו, אבל אנחנו יורדים בסוף מאוכזבים. קיבלו אותי בצורה יפה. לפי מה שראיתי היום, הם לא יותר טובים מאז שעזבתי אותם, אבל תמיד קשה לשחק בדוחא".


הכדור ברשת. הפועל פ"ת ספגה שוויון אכזרי (צילום: חגי אהרון)

 

מאמן סכנין, סלובודאן דראפיץ', אמר: "לא שיחקנו טוב, נכנסו להלם לאחר השער שספגנו. לפעמים צריך מזל ולקחת נקודות בכוח, כמו היום. אנחנו מנסים להוריד את הלחץ מהמערכת ולשחק כדורגל טוב. לפעמים זה לא הולך, אולי כי רוצים יותר מדי. אני שמח שאנחנו לא מתפרקים וחייבים להשתפר".

  

על המשך הדרך, אמר המאמן: "התחתית בוערת ולחוצה. זאת לא הרגשה נעימה לשמוע את הקריאות של הקהל להתפטר. זה קורה להרבה מאמנים, זה הכדורגל - כשאתה מפסיד קוראים לך להתפטר ולאחר ניצחון אתה מלך. הקהל צריך להיות יותר סבלני ונעשה הכל כדי להגיע לקיזוז עם מקסימום נקודות, על מנת להשאיר את המועדון הזה בליגת העל".


נקודה בדקה ה-94. סלובודן דראפיץ' (צילום: אורן אהרוני)

  

לאחר כיבוש שער השוויון, אחד מאוהדי סכנין שהגיע למשחק הישר מהעבודה עם הפדיון היומי איבד את תיקו עם סכום של 25 אלף שקל.

 

מהלך המשחק

דקה ראשונה: אזארוב פרץ לתוך רחבת פ"ת, העביר כדור לאחור למיטב, שבעט לא מכוסה משמונה מטרים ברשלנות החוצה. למלאבסים היו טענות קשות לסכנין על כך ששחקניה לא עצרו את המשחק כשגיא דיין שכב פצוע על כר הדשא.

 

16': גול! 0:1 להפועל פ"ת. כדור הוגבה לרחבת סכנין, אקסברד הוריד בראשו לזגורי, שמ-11 מטר בעט פנימה.


צרפתי מברך את זגורי, אחרי השער הראשון (צילום: חגי אהרון)

 

28': עידן וייצמן בעט כדור מחוץ לרחבה, שפגע באחד משחקני פ"ת, הטעה את אג'ידה אך חמק ליד הקורה.

 

63': גיא דיין בעט כדור שטוח ומסוכן, שקפץ מעל מוחמד קנדיל ופגע בקורה.

 

77': מרזייב, בנגיעה הראשונה שלו בכדור, כמעט והכפיל את התוצאה, אך הבעיטה שלו נהדפה על ידי הגנת סכנין.


עלא אבו סלאח מחלץ עוד כדור בדוחא' (צילום: חגי אהרון)

 

87': אסף קינן שלף כרטיס אדום לגיא צרפתי, לאחר שתיקל בחריפות את לואב כיאל.

 

94': גול! 1:1 דרמטי ב'דוחא'. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן הוגבה כדור לתוך רחבת פ"ת. אג'ידה תפס אוויר, אזרוב נגח כדור קשתי וקבע שוויון.

 

הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל; לואב כיאל, פטי יאיא, עלאא אבו סלאח, מהראן אבו ריא; חאלד חלאילה (עוביידה זבידאת, 75), עידן ויצמן, אחמד קאסום, חאמד גנאים (נאסטיה צ'ה, 46); דניאל מיטב, קוסטדין אזארוב.

 

הפועל פ"ת: אוסטין אג'ידה; נאיל חוטבה, פביאן סטולר, גל כהן, יגאל אנטבי; רועי גורדנה, גיא דיין (דניאל אדו, 88), רפי דהאן, ישראל זגורי, גיא צרפתי; עידו אקסברד (מורזייב מירלן, 76).

 

  • הצטרפו לעמוד הבית של ynet ספורט

 


פורסם לראשונה 05/03/2011 18:49

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
כיאל מול פ"ת
צילום: חגי אהרון
מומלצים