$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

באיירן הפסידה וגם הכרטיס לאלופות בסכנה

הבחורים ממינכן נכנעו 3:1 להאנובר. 79 דקות לאלמוג כהן ב-0:5 של נירנברג על סט פאולי. לברוקזן ניצחה וצימקה את הפער מהפסגה ל-12 נקודות. הפסד גם לשאלקה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  05.03.11 - 19:47
גומז, לא הולך לבאיירן בליגה (gettyimages)

מול אינטר בליגת האלופות מצבה מצוין, אבל בליגה באיירן מינכן המשיכה לאבד גובה עם הפסד להאנובר המפתיעה. כעת גם הכרטיס לעונה הבאה בצ'מפיונס כבר לא מובטח. נירנברג ממשיכה לעשות חיל והיא לפחות במירוץ לליגה האירופית. אלמוג כהן שיחק 79 דקות, כריסטיאן אייגלר כבש רביעיה וקבוצתם הרשיתה חמישיה מול סט פאולי. ושאלקה? ימים ספורים אחרי הניצחון בגביע על באיירן ורגע לפני הגומלין מול ולנסיה, נכנעו הכחולים לשטוטגרט. לברקוזן גברה על וולפסבורג וצמקה את הפער מדורטמונד ל-12 נקודות.

האנובר - באיירן מינכן 1:3
מצד אחד, סגל עמוק, כשרון ומצליח באירופה. מצד שני, חסימה מנטלית מוחלטת מפני היכולת הזאת בליגה. הבחורים של לואיס ואן חאל ממשיכים לפשל בזירה המקומית, והפעם מול יריבה על הכרטיס לליגת האלופות.

עבדלאווה (16), ראוש (51) ופינטו (62) כבשו לזכות המקומיים, אריאן רובן צימק (55) והבלם הברזילאי ברנו הורחק בדקה ה-73. במחזור הבא באיירן מארחת את המבורג, אולי היריבות המסורתית בין שני מועדונים גדולים תעיר את הבווארים.

לברקוזן - וולפסבורג 0:3
סגנית המוליכה עם רצף של ארבעה מחזורים בלי הפסד, ועדיין לא מצליחה לתפוס את דורטמונד. זה לא אומר שאבדה התקווה. בנדר (21), אאוגוסטו (29) וקיסלינג (45) סגרו את הסיפור עוד לפני ההפסקה, במחזור הבא הם מתארחים אצל מיינץ השאפתנית.

נירנברג - סט פאולי 0:5
החבורה של דיטר הקינג דוהרת לעבר החלק העליון של הטבלה, ואחרי שבעה מחזורים בלי הפסד קשה לומר איפה הם ייעצרו. אלמוג כהן פתח בהרכב ושיחק 79 דקות, אבל עם כל הכבוד לסנטימנטים הלאומיים גיבור המשחק היה כריסטיאן אייגלר. אחרי שער מוקדם של הבלם פיליפ וולשיד (3) השתלט החלוץ על העניינים והרשית רביעיה בשתי התעוררויות נפרדות (14, 17, 86 ו-87). נירנברג במקום השישי, וכיוון בהחלט נראה חיובי.

שטוטגרט - שאלקה 0:1
ארבעה ימים בלבד לפני הגומלין מול ולנסיה בשמינית גמר ליגת האלופות, הכחולים של פליקס מגאת' איבדו מעט מומנטום. בנג'מין הוודס הורחק כבר בדקה ה-14 ואיפשר לזדרבקו קוזמנוביץ' לכבוש מהנקודה הלבנה (15). הניצחון סידר לשטוטגרט שלוש נקודות חשובות למאבקי התחתית.

תוצאות נוספות: מנשנגלדבאך - הופנהיים 0:2, פרנקפורט - קייזרסלאוטרן 0:0.