$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הפועל ב"ש הפסידה 2:0 להפועל חיפה

הבור הולך ומעמיק: עדן בן בסט כבש מהנקודה (29), אבי יחיאל ספג אדום, אבו ניל הוסיף את השני (86) והבלאגן ביציעים חוגג. הקבוצה של קלינגר עם משחק חמישי ברציפות בלי נצחון. פלייאוף עליון? לא העונה

זיו אברג'יל  05.03.11 - 16:34
ניר קלינגר. הקבוצה שלו במשבר (קובי אליהו, באדיבות וואלה)
ניר קלינגר. הקבוצה שלו במשבר (קובי אליהו, באדיבות וואלה)

מה יהיה, הפועל באר שבע? הקבוצה של ניר קלינגר רשמה הערב (שבת) משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון כשנכנעה 2:0 להפועל חיפה בווסרמיל. עם כל הלחץ מהקהל, שקיבל את השחקנים בשריקות בוז וקריאות 'אין לכם כבוד', הקבוצה הביתי דווקא פתחה לא רע אבל בדקה ה-30 עבירה של אבי יחיאל ברחבה על עדן בן בסט זיכתה אותו בכרטיס אדום ואת החלוץ בהזדמנות לכבוש את ה-15 שלו העונה.

באר שבע ניסתה לחזור אבל החמצות של דובב גבאי השאירו את התוצאה בעינה. דוד רביבו נשלח למערכה ובדקה ה-73 הצליח לסחוט נגיעת יד ברחבה אבל ללא תגובה מצד שי שטרית. בדקה ה-86 אמיר אבו ניל שם סוף לתקוות קירב את ניצן שירזי לפלייאוף העליון. ומה יהיה על חניכיו של קלינגר? זו שאלה טובה. בשבוע הבא הם פוגשים את הפועל אשקלון ואם גם המשחק הזה יסתיים ללא ניצחון, זה כבר באמת יהיה לא נעים. בכל מקרה, מומלץ לאלונה ברקת לעדכן מחדש את רף הציפיות - לפלייאוף העליון היא תתקשה להגיע העונה.

מהלך המשחק
המארחת הצליחה לעבור את השדקות הראשונות בלי לספוג, שזה כבר הישג בפני עצמו אבל מצבים ליד השער של קאלה לא ממש היו. בדקה ה-21 ערן לוי ניצל כדור חופשי מ-30 מטרים כדי לאתגר את השוער אבל הכדור נהדף.

בדקה ה-28 עדן בן בסט נשלח להסתננות יחידים בהגנה המארחת. החלוץ ניצל חוסר ריכוז של אבי יחיאל ונכנס לרחבה. יחיאל הכשיל אותו, ראה את האדום משטרית והחלוץ ניצל את הפנדל כדי לכבוש את ה-15 שלו העונה - 0:1 להפועל חיפה.

בדקה ה-41 באר שבע היתה יכולה לחזור למשחק אחרי כדור עומק מצוין של אדלי, שמצא את דוידזאדה לבד לגמרי באגף שמאל. המגן יישר כדור רוחב לדובב גבאי אבל החלוץ בעט משישה מטרים החוצה. שתי דקות לאחר מכן גבאי קיבל עוד צ'אנס ברחבה אבל שוב פספס את המסגרת. בדקה ה-73 כדור רוחב של דוד רביבו המחליף פגע בידו של יוסי דורה ברחבה בעת שגלש לחסום אותו אבל שי שטרית התעלם.

בדקה ה-86 המפגש הוכרע סופית. עדן בן בסט שלח את אמיר אבו ניל לרחבה עם כדור מצוין והמחליף התקרב וירה בימין פנימה - 0:2 להפועל חיפה.

הפועל באר שבע: אוהד כהן, אביתר אילוז (יחיאל צגאי 86), עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דוידזדה, ראיין אדלי, וויליאם סוארס, איברהים עבדול ראזק (דוד רביבו 69), ערן לוי, דובב גבאי (אברהים בסיט 69), ליאור אסולין.
הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומר ורד, סביטי ליפנייה, רועי שוקרני, אייל טרטצקי, חנן ממן, אסי בלדוט, רן אבוקרט (אושרי רואש 84), יוסי דורה, סאשה סטויאנוביץ' (אמיר אבו ניל 63), עדן בן בסט (אלון בוזורגי 90).
שפט: שי שטרית.