$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"תמיד אהיה שחקן ריאל. רציתי לפרוש שם"

ראול, החלוץ האגדי של הבלאנקוס שעבר לשאלקה בקיץ אחרי 17 שנים בקבוצה: "אני רוצה שיצליחו ויזכו בכל התארים"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  05.03.11 - 09:36
ראול (gettyimages). מתגעגע לברנבאו ולחולצה הלבנה
ראול (gettyimages). מתגעגע לברנבאו ולחולצה הלבנה

"נשארתי ותמיד אהיה איש ריאל מדריד". ראול, כוכבה האגדי של ריאל שעבר העונה לשאלקה, מתכונן לקראת החזרה לספרד עם קבוצתו שתשחק מול ולנסיה ברבע גמר ליגת האלופות, בראיון שהעניק לרשת TVE.

  • שבת ב-19:00, ישיר בספורט 5: אוואט ומאיורקה נגד ולנסיה
  • שבת ב-21:00, ישיר באתר: ברצלונה מארחת את סראגוסה

"אני עדיין בקשר עם אנשים במועדון וחלק משחקני ריאל", הודה ראול, מלך שערי הקבוצה הגרמנית שנפרד מהברנבאו והבלאנקו בטקס פרידה מרגש לפני מספר חודשים, "אני עוקב אחרי הישגי ריאל, מה שקורה בקבוצה ואני מקווה שהם יצליחו. מבחינתי, אני רוצה להמשיך ולכבוש שערים ולהשיג כל תואר שאוכל עם שאלקה. אם אזכה בכל התארים העונה אוכל לפרוש בצורה חלקה".


ראול מודע לעובדה שייתכן ויפגוש באקסית במפגש סופר-פיקנטי בהמשך הדרך: "זה יהיה מאוד מיוחד עבורי לשחק מול ריאל מדריד, אבל יש עוד זמן לכך. כשזה יקרה אז נראה מה יהיה. כרגע אני מתרכז בשאלקה, ומקווה שנמשיך להגיע רחוק עוד יותר בליגת האלופות, זה יהיה סיפוק אדיר עבורי. מתי יהיה המשחק האחרון שלי בצ'מפיונס? איש לא יודע".


"חלמתי לפרוש במדי ריאל מדריד", סיכם ראול, זה היה החלום שלי לאורך הקריירה. היה לי מאוד קשה לעזוב את הקבוצה הזאת".


ראול עזב את ריאל ב-25 ביולי 2010 אחרי שכבש במדיה 323 שערים ב-741 הופעות, הפך למלך שעריה בכל הזמנים וזכה עימה שלוש פעמים בליגת האלופות. את הבכורה שלו בריאל עשה ראול ב-1994.