$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שערים בדקות 97 ו-98 וגם דרבי עם עצורים

סיכום המחזור ה-21 בליגות הנמוכות שהיה אחד המותחים אי פעם. לא פחות מכ-20 משחקים הוכרעו בדקות הסיום

מערכת אתר ערוץ הספורט ודאבל פס
מערכת אתר ערוץ הספורט ודאבל פס  04.03.11 - 19:11
עשו צעד משמעותי לקראת הפלייאוף העליון בליגה ב' דרום א', הפועל אזור (באדיבות דאבל פס)
עשו צעד משמעותי לקראת הפלייאוף העליון בליגה ב' דרום א', הפועל אזור (באדיבות דאבל פס)

המחזור ה-21 בליגות הנמוכות היה אחד הדרמטיים שנרשמו העונה בליגות הנמוכות. לא פחות מכ-20 משחקים הוכרעו בדקות הסיום. נתיבות השוותה בדקה 92, עפולה ספגה בדקה 95 והשוותה בדקה 97, מעלות ניצחה בדקה 98, קרית אונו בדקה 92, הפועל רהט בדקה 94, שדרות וצעירי רהט מחקות אותה והפינאלה: בלגאן גדול ועצורים בסיום הדרבי של חיפה שהסתיים ב-2:2 כשבית"ר חיפה השוותה בדקה 91.

במשחקי ליגה א' דרום התוצאה השלטת היתה תיקו, כאשר למעשה רק 3 משחקים הוכרעו. תוצאת היום שייכת ללא ספק להפועל מרמורק מהתחתית שהציגה מלחמה גדולה מול קרית מלאכי וניצחה 0:1 ענק שהקפיץ אותה מעל הקו האדום. התוצאה גם שירתה את האינטרסים של המוליכה, הפועל ירושלים, שתוכל ביום ראשון להגדיל את הפער ל-9 נקודות, במידה ותנצח את קרית גת.אל מתחת לקו האדום נשרה בני טייבה שסיימה רק ב-0:0 בבית עם ערד, במשחק חלש מאוד. צפרירים ונחלת יהודה נפרדו ב-1:1 ועמישב שמטה יתרון 0:1 בדקה ה-93 לנתיבות שהשוותה וחתמה את התוצאה, 1:1.בני אילת לראשונה ללא המאמן, איברהים אבו רקייק הפסידה 3:1 בחוץ ליבנה, שגם חזרה לתמונת הפלייאוף העליון לאחר שכל יתר הקבוצות המעורבות במאבק סיימו בתיקו ללא שערים: יפו בבית עם כפר יונה וכפר שלם בשקמה.

בליגה א' צפון אסי גלבוע נוצחה במפתיע 2:1 בצור שלום משער בדקה ה-92. הפועל עפולה ניצלה מהפסד מביך מול 10 שחקנים של מכבי כפר קנא שהוליכו בדקה ה-95 אך ספגו בדקה ה-97. המרוויחות הגדולות היו מכבי א.א. פאחם (0:4 על אחי עכו) וקרית אתא (1:4 על הפועל כפר קנא). גם חדרה הרשיתה רביעייה לשער של רמת מנשה המתפרקת.

בדרום א' רשמה המוליכה, בית"ר כפ"ס הביסה בבית 0:4 את בית"ר ר"ג. עד לדקה ה-68 הצליחו הרמת גנים להחזיק מעמד אולם נכנעו לשלושער של משה אסולין. מחנה יהודה רשמה ניצחון קשה, 1:2 בבית על האורתודוכסים יפו. הפועל אזור בדרך לפלייאוף העליון, לאחר שגברה בקלות 0:3 בחוץ על בני יפו. בתחתית הורע מצבה של אורנית שנכנעה בבית 3:1 לכפר קאסם. הפועל פרדסיה ממשיכה לברוח עם 1:2 ביתי על בני ג'לג'וליה.

בדרום ב' ממשיכות הפועל קטמון ומכבי שעריים להגדיל את הפער מהדולקות אחריהן. קטמון דרסה את מ.ס. ב"ש 0:3, שעריים התקשתה עד שרשמה 2:4 על קרית גת בבית. מעלה אדומים נוצחה בבית במפתיע, 2:1 בדקה ה-94 בבית על ידי הפועל רהט מהתחתית. צעירי רהט חיקתה את יריבתה העירונית כשגברה על דימונה באותה התוצאה ובאותה הדקה. שיכון המזרח התאוששה כשגברה 0:1 בחוץ על גבעת זאב. תוצאת היום הייתה שייכת לאורתודוכסים לוד שרמסה 0:8 את עירוני רמלה.

בצפון א' רשמה המוליכה, ס.כ. מעלות ניצחון סופר דרמטי בדקה ה-98, 0:1 על מכבי עירוני עכו. אחווה כפר מנדא ממשיכה לאבד גובה לאחר שהובסה 3:0 בכאבול. גם הפועל סכנין מתרחקת מהמקום הראשון, לאחר תיקו ביתי 1:1 מול הפועל נהריה מהתחתית. הבלגאן של היום היה בדרבי של חיפה. אחווה כבר הוליכה בבטחה 0:2 בית"ר חזרה ל-2:2 בתוספת הזמן, מאורע שהרגיז את אנשי אחווה ובסיום פרצה מהומה גדולה במהלכה נעצרו שניים מאנשי הקבוצה.

בצפון ב' נעצרה גבעת אולגה בתיקו 0:0 אצל עוספיא, דליית אל כרמל התאוששה עם 0:3 בטירת הכרמל, מגדל העמק הביסה 0:4 בחוץ את בית שאן ואילו נשר נחלה הפסד מפתיע, 1:0 באור עקיבא.

בליגה ג' ת"א פתחה גדנ"ע פער של 5 נקודות בפסגה, לאחר שגברה 1:3 בבית על בית"ר עזרא ואילו קרית שלום חילצה רק תיקו 1:1 מהבינלאומי ת"א. אבינועם מליחי בן ה-50, כבש את שער השוויון לקרית שלום מהנקודה הלבנה בדקה ה-92. גבעת שמואל החמיצה הזדמנות גדולה להתקרב למקום השני, לאחר שנכנעה בבית 3:1 למחניים ר"ג חסרת היומרות. גם בית"ר אריאל נוצחה 2:1 בחוץ על ידי תל שבע.

במרכז הפתיעה בני יהודה בחולשתה, כשהובסה 7:0 ע"י באר יעקב. בית שמש התקשתה עד שניצחה 0:2 את עוצמה וכך גם חבל מודיעין קטפה את שלוש הנקודות עם 1:2 על בית"ר יפו.

בשרון הוד השרון, לאחר שני הפסדים רצופים, חזרה לנצח עם 0:5 מרשים בבית על שמשון כפר קאסם. טירה נזקקה להרבה מאמץ כדי לגבור 0:1 בחוץ על בני קלאנסווה. עירוני מודיעין, שככל הנראה נותרה באופוריית הניצחון על הוד השרון בשבוע שעבר, וסיימה רק ב-1:1 עם בני רעננה.

בשומרון רשמה בית"ר פרדס חנה ניצחון גדול, 0:2 על המוליכה פרדס חנה/כרכור בדרבי. משחקה של בני בקה נגד בני מוסמוס לא התקיים מאחר והאחרונה לא הופיעה. ברקאי גברה בחוץ 2:3 על בני זמר.

סיפורים נוספים באתר 'דאבל פס'