שתף קטע נבחר

פסימיות: "לא ברור איך פרננדז ייצא מהתסבוכת"

הקבוצה הקטארית 'אל ריאן' לא מוכנה לוותר למאמן הנבחרת על החוב, ודורשת בנוסף תשלום ריבית בגובה כ-30 אלף אירו, למרות שהצרפתי כבר שילם חצי מהסכום במקדמה. בהתאחדות ייאלצו למצוא פיתרון אם השעייתו לא תבוטל עד סוף השבוע הקרוב

פרשת לואיס פרננדז והקטארים רחוקה מסיומה. כזכור, הושעה מאמן נבחרת ישראל על ידי פיפ"א, לאחר שלא הסדיר חוב בן 400 אלף אירו לקבוצת 'אל ריאן' משנת 2005.

 

 

פרננדז הושעה מכל פעילות עד שיפתור את בעיותיו מול הקטארים, ויו"ר ההתאחדות אבי לוזון הציב לצרפתי אולטימטום עד ליום שישי הקרוב, מכיוון שלנבחרת ממתינים שני משחקים חשובים במיוחד במוקדמות יורו 2012 - מול לטביה ב- 26 במרס ולאחר מכן מול גיאורגיה.


מתקשה לבלוע את הדרישות, לואיס פרננדז (צילום: אלי אלגרט) 

 

פרננדז, שנחת אתמול בישראל, הבהיר כי העביר מחצית מהסכום לקבוצה הקאטרית וביקש מהם להמתין עם החצי השני, מכיוון שלטענתו המשטרה מנסה

למצוא את האיש שלכאורה גנב את ההפקדה לפני כחמש שנים.

 

ל-ynet נודע, כי הקטארים מסרבים נכון לעכשיו להמתין, ודורשים את הכסף במלואו. בנוסף, הם אף דורשים בין 20 ל-30 אלף אירו ריבית עבור הזמן שחלף. גורם בהתאחדות סיפר ל-ynet: "הקטארים לא מוכנים לוותר על אירו אחד ולא ברור איך פרננדז יצא מהתסבוכת הזו".

 

כאמור, הזמן הולך ואוזל לפרננדז, שיצטרך לשכנע את פיפ"א בכוחות עצמו לבטל את השעייתו, אחרת ייאלצו בהתאחדות לקבל החלטות מכריעות בסוף השבוע הקרוב.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלי אלגרט
לואיס פרננדז
צילום: אלי אלגרט
מומלצים