שתף קטע נבחר

רוני לוי: "אני נסער, המצב שלנו בכי רע"

מאמן בית"ר י-ם לקח קשה את ההפסד 1:0 להפועל פתח תקווה: "אני מאוכזב מכל השחקנים". יובל נעים: "בסוף אהיה כמו אלי גוטמן". השוער המצטיין אוסטין אג'ידה: "המשחק הכי טוב שלי מאז שהגעתי לישראל". אוהדי בית"ר המתינו לשחקנים ביציאה

יובל נעים מתרגש, בית"ר ירושלים מוכה וחבוטה. אחרי הניצחון 0:1 של הפועל פתח תקווה על בית"ר ירושלים, היה למאמן המנצח מה להגיד על עונש ההרחקה שספג בבית הדין של ההתאחדות, בעוד שהצהובים-שחורים ליקקו את הפצעים אחרי שהשלימו משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון.

 

 

"בסוף אהיה כמו אלי גוטמן", אמר נעים בסיום, והתייחס לעובדה שניהל את המשחק מהיציע. "אתם לא מבינים כמה זה קשה לצעוק מהספסל, כאשר אף אחד לא שומע אותך. מילא אם זה היה משחק קל, אבל בצורה כזו פשוט אי אפשר לנהל משחק כדורגל, אתם צריכים לבוא בטענות להתאחדות ולדיינים שהחליטו על העונש הזה". על השוער שלו אמר המאמן: "אוסטין אג'ידה נתן משחק ענק, והוא ללא ספק השוער הכי טוב בארץ, יחד עם וינסנט אניימה".

 

נעים הוסיף בהתרגשות: "ניצחנו במשחק פחות טוב שלנו, הראנו הרבה אופי. אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב, אבל זה היה משחק הירואי של השחקנים, שנלחמו בלי פשרות. אני מסתכל רק על הפועל פ"ת, לא על היריבות שלי. אנחנו לא חושבים על פלייאוף אמצעי, רק על הישרדות בליגה. אני מאמין שנעשה את זה".

 

מצטיין המשחק, אג'ידה, אמר בסיום: "אני עובד קשה כדי להציג יכולת טובה, ואני חושב שזה המשחק הכי טוב שלי מאז שהגעתי לישראל. השגנו ניצחון מאוד חשוב עבורנו, כי הם צמודים אלינו בטבלה. עוד לפני המשחק ידענו שאנחנו צריכים לנצח ולשחק עם כל הלב והנשמה. המשחק הזה הוא כבר היסטוריה וצריך לחשוב איך מנצחים את המשחק הבא. אני מאמין שנישאר העונה בליגה".


סמואל יבואה, בסיום המשחק. כל השחקנים אכזבו את רוני לוי (אורן אהרוני)

 

לגבי העונה הבאה, אמר השוער הניגרי: "אני לא יודע עדיין איפה אשחק בעונה הבאה, אבל אני בנאדם שלוקח את החיים צעד אחר צעד. כרגע הכי חשוב לי לעזור להפועל פ"ת, שזה מקום נפלא".

 

"איפה הכבוד שלכם?"

בצד השני הדברים נראו אחרת. כמאתיים מאוהדי בית"ר המתינו לשחקנים בחניה, וצעקו לעברם כשאלו יצאו: "אין לכם כבוד, איפה 30 מליון השקלים?", וכן קראו לאיציק קורנפיין להתפטר. מספר שחקנים היו זקוקים לליווי משטרתי על מנת לצאת בשלום מהמתחם.


הרווה קייג' מול פביאן סטולר. בית"ר בצרות גדולות (צילום: אורן אהרוני)

 

רוני לוי התקשה לעכל את המפלה: "הפסדנו לקבוצה שנמצאת איתנו במאבקי התחתית, המצב שלנו בכי רע. אני עדיין נסער מהמשחק עצמו, ולא חושב עדיין קדימה. נעבוד קשה במהלך השבוע, ונתכונן למשוכה הקשה בדמות הפועל תל אביב במחזור הבא".

 

לוי הוסיף: "לחצי השני של המשחק עלינו עם הרבה רוח לחימה ומוטיבציה. אם השוער של היריבה הוא המצטיין במשחק, זה אומר הכל. זה מסוג המשחקים שהכדור לא רצה להיכנס, ומצד שני לא מתאים לנו לספוג שער כשאנחנו עם ארבעה שחקנים ברחבה".

 

בנוגע למשחק הגביע בשבוע הקרוב מול הפועל ראשון לציון אמר מאמן בית"ר: "נתייחס ברציונת לגביע, אבל הראש שלנו בליגה". במהלך המשחק החליף לוי את אבירם ברוכיאן. על כך הגיב המאמן: "חשבתי להיות עם יותר חלוצים על המגרש. אני לא מרוצה מכל הקבוצה, לא רק ממנו. אני מצפה מכולם ליותר".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוני לוי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים