$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ראדי: בסיבוב השני הכדורים פשוט לא נכנסים

קשר הפועל עכו מסביר את היכולת הירודה של הקבוצה אחרי ה-0:0 מול מכבי נתניה, אך בטוח: "אם נמשיך כך הנקודות יבואו". אלי כהן: "מאוכזב מהנקודה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  26.02.11 - 22:00

אחרי שבפתיחת העונה הייתה הפועל עכו הלהיט של הליגה, נדמה שבסיבוב השני ירדה ההתלהבות של אלי כהן וחניכיו. הקבוצה מהצפון סיימה הערב (שבת) ב-0:0 ביתי מול מכבי נתניה ובמאזנה ניצחון ליגה בודד בשבעת המחזורים האחרונים. עכו צריכה להתעורר מהר אחרת תפספס את המקום בפלייאוף העליון.

  • ללוח המשחקים, הטבלה, התקצירים ויתר החדשות בעמוד ליגת העל
  • ראובן עטר אחרי ה-0:0: "השחקנים נתנו הכול במשחק הזה"
  • אלי כהן, מאמן עכו, אמר בסיום: "בסך הכל אני מאוכזב מהנקודה, למרות שקשה מאוד לשחק כדורגל על משטח כזה. המאבק מבחינתנו על מקום בפלייאוף העליון יהיה קשה עד סוף. זה מסוג המשחקים שצריכים לנצח. לקראת הסוף היו לנו הזדמנויות אך לצערי לא השכלנו להכריע את המשחק".

    מהראן ראדי: "אני חושב שההבדל בין עכו של הסיבוב הראשון לעכו של עכשיו הוא שהכדור לא נכנס. אנחנו משחקים יפה, מגיעים למצבים אבל לא משכילים לכבוש. אני לא חושב שאנחנו בתקופה פחות טובה. אם נמשיך לשחק ככה אז גם הנקודות יגיעו".

    מהלך המשחק
    הפועל עכו פתחה טוב ובדקה ה-4 הגביה אלכסנדר זהבי כדור מצד ימין לעבר כנפי שמארבעה מטרים בעט החוצה. בהמשך נתניה הגיעה למספר מצבים, בזכות המהירות של החלק ההתקפי שלה, אבל המחצית הסתיימה ללא שערים.

    בדקה ה-77 הגביה רן קוז'וך לתוך הרחבה, שגיא כהן המחליף מצא עצמו לבד מול קרלוס אריאס אבל נגח מ-3 מטרים החוצה. עכו לחצה בדקות הסיום במטרה להכריע את המשחק, בעוד נתניה הייתה מסוכנת בהתקפות מתפרצות, אך בסיום 0:0 מאכזב.

    הרכבים
    הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, איציק כהן, גבע ברקאי, חנא נאסר, בן בנימין, ליעד אלמליח, מהראן ראדי, אלכסנדר זהבי (ניקולס פאלצ'וק/46), אבי כנפו (שגיא כהן/72), רועי דיין.
    מכבי נתניה: קרלוס אריאס; גיא גומברג, אוראל דגני, עמרי בן הרוש, טל מעבי; קובי דג'אני, ניר נחום, עומר פרץ, פיראס מוגרבי; אחמד סבע, סרגיי טרטיאק (מאור אסור/74).
    שפט: משה בוחבוט.