שתף קטע נבחר

לואיס פרננדז: "פרשת קטאר? אני ישן כמו תינוק"

מאמן הנבחרת, שהושעה מפעילות ע"י פיפ"א, התראיין ל'ל'אקיפ' וסיפר: "נפנה לביהמ"ש לזכויות אדם בשווייץ, פיפ"א פוגעת בחופש העבודה שלי"

יום שישי הבא, ה-4 במרץ, הוא המועד האחרון בו מצפה ההתאחדות לכדורגל לקבל הודעה מפיפ"א על ביטול השעייתו של לואיס פרננדז מפעילות.

 

 

כזכור, לפני כעשרה ימים דרשה פיפ"א מההתאחדות הישראלית להפסיק באופן מיידי כל פעילות של פרננדז, בעקבות חוב כספי לקבוצה אימן בעבר בקטאר, כפי שנחשף לראשונה ב-mynet.


אבי לוזון. יחכה לפרננדז עד יום שישי הבא (צילום: אורן אהרוני)

 

היום (ו') פורסם בעיתון הורט המוביל בצרפת, 'ל'אקיפ', ראיון עם פרננדז, בו מאמן הנבחרת מבהיר: "אין לי מושג מה קרה, אני אף פעם לא יודע מה קורה בין חברי הנהלה, אלה שעכשיו דורשים 400 אלף אירו ממני".

 

המאמן הצרפתי טוען כי "יש לי הוכחות ואת כל הראיות הדרושות לכך שבית"ר ירושלים אכן העבירה את הפיצוי הדרוש לקבוצת אל רייאן. אני לא יודע מה הם רוצים ממני מעבר לזה".


מערכה משפטית מול פיפ"א? לואיס פרננדז (צילום: עוז מועלם)

 

פרננדז מבקר את פיפ"א ואומר כי "אני לא מבין מדוע הם בחרו לסמן רק אותי. ביקשתי לארגן פגישה ביני לבין המועדונים והם סירבו גם לנהל חקירה עצמאית משלהם.

אני הקורבן בכל הפרשה הזו ולמרות שאני יודע שאני תמיד מתנהל כמו שצריך, בדרך ישרה, אני יוצא למאבק הזה על מנת להגן על שמי הטוב. האם אני מודאג? ממש לא, אני ישן כמו תינוק".

 

המאמן הלאומי מסכם: "האסטרטגיה של עורכי הדין שלי לקראת ההכרעה היא בשני כיוונים. אחד, לתבוע את פיפ"א בבית משפט לאומי כלשהו על מנת לבטל את הסנקציות שלה ואם זה לא יצלח, נפנה לבית המשפט לזכויות אדם בשווייץ על מנת לדווח על פגיעה בחופש העבודה שלי". אז מה יהיה? נמתין לשבוע הבא על מנת לדעת מה יהיה גורל המאמן הלאומי שלנו.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלי אלגרט
לואיס פרננדז
צילום: אלי אלגרט
מומלצים