שתף קטע נבחר

לונדון פותחת בניסוי כלים אחרון לאולימפיאדה

40 תחרויות הכנה ייערכו באצטדיון שיארחו את המשחקים האולימפיים בקיץ 2012. סבסטיאן קו, ראש הוועדה המארגנת: "רוצים לספק אולימפיאדה בלתי נשכחת"

ההכנה לפני הדבר האמיתי. הוועדה המארגנת של המשחקים האולימפיים בלונדון 2012 פרסמה היום (ו') רשימה של 40 תחרויות הכנה, אשר ייערכו באצטדיונים שיארחו את האולימפיאדה בבירה האנגלית.

 

 

517 יום נותרו עד לפתיחת המשחקים, כאשר ברוב האצטדיונים נשלמות ההכנות בבנייתם ובכדי להשלים את התמונה, נותר לבצע 'תחרויות מבחן' באתרים עצמם. כמו לפני כל אולימפיאדה, גם ב-18 החודשים הקרובים ייארחו בלונדון הניסויים האחרונים.


הכנות אחרונות. לונדון 2012 כבר מעבר לפינה (צילום: AP)

 

הוועדה המארגנת של לונדון 2012 פרסמה רשימה של למעלה מ-40 אירועי מבחן ביישורת האחרונה של ההכנות לקראת האולימפיאדה. זאת על מנת לבדוק את התנאים ולהריץ את המכשירים הטכנולוגים הנדרשים בכל ענף.

 

"אנחנו לא רוצים להתמודד עם כל התנאים בזמן התחרות, אנו צריכים להיות מוכנים", אמר יו"ר הוועדה המארגנת של המשחקים, סבסטיאן קו. "כל דבר שנצטרך במשחקים צריך להיות מוכן כמו שצריך על מנת שנספק את האולימפיאדה הבלתי נשכחת שאנו רוצים".


סבסטיאן קו והמארגנים נכנסים ליישורת האחרונה (צילום: רויטרס)

 

תחרות המבחן הראשונה תיערך כבר בסוף חודש הבא, במרתון לונדון, בו שונה המסלול לשלוש לולאות במרכז העיר, במקום המסלול המקורי שנערך במזרח העיר.

 באותו יום גם ייחנך מסלול ההליכה האולימפי, כאשר האירוע הבא אחריו יהיה ב-20 ביוני, עת ייערך טורניר ווימבלדון המסורתי.

 

אולם הכדורסל האולימפי ייחנך ב-16 באוגוסט בטורניר מיוחד עם נבחרות סין, סרביה, צרפת ובריטניה. ב-4 למאי צפוי האצטדיון האולימפי, על שלל 80 אלף מושביו, לארח את תחרות האוניברסיטאות של בריטניה ובהמשך גם הסבב העולמי צפוי לעשות הופעת בכורה באצטדיון, לפני טקס הפתיחה ב-27 ביולי.

 

יש לציין שחלק מאירועי הספורט יהווהגם  חלק מהקריטריונים הבינלאומיים ואף הישראלים להשתתפות במשחקים האולימפיים. על פי החלטה, לרוב האירועים לא יימכרו כרטיסים והשערים ייפתחו לקהל הרחב.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סבסטיאן קו
צילום: Gettyimages Imagebank
מומלצים