שתף קטע נבחר

כדוריד: הרצליה הדהימה גם את הפועל ראשל"צ

הקבוצה של סער פרנקל ממשיכה להפתיע, ה-31:32 על האדומים העניק את הפסגה למכבי ראשל"צ, שגברה על מוצקין. אס"א שוב הפסידה, הפעם בדרבי מול מכבי ת"א

הסיבוב השני בשלב הבתים של ליגת הכדוריד סיפק, כמו בשבועות האחרונים, דרמות ומשחקים מצוינים. בני הרצליה, זו שהפתיעה בשבוע שעבר את המוליכה אס"א ת"א, עשתה זאת הערב (ו') למוליכה ערב המחזור, הפועל ראשל"צ, 31:32.

 

 

בדרבי התל אביבי, מכבי השיגה שוב ניצחון מול אס"א 29:33, והמרוויחה הגדולה של המחזור היא האלופה מכבי ראשל"צ, שניצחה בקרית מוצקין 18:25 והעפילה לפסגה.

 

בני הרצליה - הפועל ראשל"צ 31:32 (11:17)

הראש של האדומים היה כנראה בגמר גביע המדינה, והרצליה עם פתיחה מצוינת עלתה ל-0:2 משערים של אלכס פלסקין וברי סלומון אחרי שתי דקות. אייל קרן עם שני שערים ויוני רוזנטל העלו הילוך בדרך ל-1:5 מדהים בדקה החמישית. האדומים עוד צימקו ל-9:7, גרוס ושמעוני העלו את הרצליה ליתרון השיא במחצית הראשונה (9:16) בדקה ה-27, לפני 11:17 בהפסקה.


עידן מימון הורחק, הפועל ראשל"צ הפסידה (צילום: אורן אהרוני)

 

אחרי 1:14 דק', קפטן הפועל, עידן מימון, ספג כרטיס אדום לאחר שפגע בפניו של אייל קרן. הרצליה ברחה ל-12:20 (33), אבל הפועל הורידה את ההפרש למינוס שלוש בלבד בריצת 1:6. אחרי 29:32 למארחת בדקה ה-58, סטוליקוביץ' עצר פנדל, מיארה עוד צימק בשני שערים רצופים בדקה האחרונה, אבל הרצליה חגגה בסיום עם ניצחון גדול 31:32.

 

מאמן הרצליה, סער פרנקל: "היו דרמות גם כשהפסדנו, אבל עכשיו יתייחסו אלינו יותר ברצינות. זה יכול היה להיגמר בהפרש יותר גדול, אבל משכנו את זה עד לשניות האחרונות ובסוף ניצחנו. אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים להתחיל לנצח את הגדולות כדי לא להיות בחצי-גמר הפליאוף כקישוט. מה שכיף לראות אצלנו שזו קבוצה שמחה".


"עכשיו יתייחסו אלינו ברצינות". סער פרנקל (צילום: אורן אהרוני)

 

מאמן ראשל"צ, וובה זייקמן: "לא שמרנו כמו שצריך במחצית הראשונה, וההפסד קשור במחצית הראשונה. אני לא יודע איפה היה הראש, אבל לא כל הזמן דברים מסתדרים ואפשר לסגור פער. הגיע להרצליה ששיחקו מכל הלב. במחצית שנייה שיחקנו הרבה יותר טוב. הפסדנו ואין מה לבכות. זה היסטוריה, צריך להסתכל ולהרים את הקבוצה לקראת גמר הגביע".

 

כבשו להרצליה: דיאן אונצ'נין 7, תומר שמעוני 6, יוני רוזנטל 4, אייל קרן, עידן יעיש ואלכס פלסקין 3 כ"א, רביב גרוס וברי סלומון 2 כ"א, דימה ינדוביצקי ודניאל לינדגרן 1 כ"א. כבשו להפועל: אלי רן 6, עידן מימון, דימה דורשוק, דניס זאכרוב ושחר מיארה 4 כ"א, אייל שור, יותם טל, גיא כהן, אמיר לנגליב 2 כ"א, אבי אטון 1. שפטו: שלמה כהן ויורם פרץ, 500 צופים בהרצליה.


אס"א ת"א הפסידה בדרבי, הפסגה צהובה (צילום: יוֹעֵד כהן)

 

מכבי ת"א - אס"א ת"א 29:33 (13:17)

לצהובים הולך העונה דווקא מול היריבה העירונית אס"א, והם השיגו ניצחון שני מולה. הפתיחה הייתה ביתרון קל של האורחים, שהוליכה 7:8 בדקה ה-15. מכבי הצליחה להפוך את התוצאה ולבסס לעצמה יתרון של 4 שערים בסיום המחצית הראשונה.

 

הקצב הזה נמשך גם במחצית השנייה, 5 דקות לסיום נרשם הפרש דומה 25:29 למכבי, וגם בסיום עצמו. אס"א, שהודחה לפני שלושה שבועות מגביע המדינה, רושמת גם הפסד ליגה שני ברציפות. נובאק בוסקוביץ ו-ואדים ויריץ' גילו יכולת שיא התקפית, והבקיעו במספרים כפולים - 12 ו-11 בהתאמה. מאריו סאריץ' הוביל את אס"א עם 7 שערים, תום מטלון ואיציק חליפי הוסיפו 6 כ"א.


ולדי קופמן וקריית מוצקין הובסו מול מכבי ראשל"צ (צילום: אורן אהרוני)

 

מכבי קרית מוצקין - מכבי ראשל"צ 25:18 (12:5)

האלופה כאמור חזרה לפסגה לאחר ניצחון במוצקין, והיא הראתה שהיא כבר מוכנה לגמר גביע המדינה.

במחצית הראשונה הציגו שחקני האלופה יכולת הגנתית מצוינת, וביססו פער שגדל עד לסיום לשבעה שערים.

 

כבשו לראשל"צ: יואב נאמן ופיליפ מריאן 5 כ"א, דור גבע 4, גיל יעקב 3, דניאל פרידמן, אריאל רוזנטל ונדב רובין 2, עומר גרא ועמ עמיר אהרון 1 כ"א. לקרית מוצקין: ישראל פישר ומור קמחי 4, ולדי קופמן 3, יוני פיק, יריב רינקוב וברק עמר 2 כ"א, מירקו לוקיץ' 1.

 

בית תחתון: רחובות ממשיכה במסע ההישרדות

בבית התחתון, עירוני רחובות ממשיכה במסע ההישרדות המדהים שלה ורשמה ניצחון שישי רצוף בדרך לעונה נוספת בליגת העל, 25:35 בדרבי השפלה על נס ציונה. רמת השרון ניצחה בחוץ את עירוני פ"ת 22:34 ומכבי רעננה וקרית אונו/גני תקווה נפרדו בתיקו 22:22 בקרב התחתית.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גילי יעקב ומכבי ראשל"צ בפסגה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים