$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הרכב חסר לאשדוד: "נשחק עם מה שיש לנו"

איציק עובדיה יצטרך להסתדר מול סכנין ללא דמיטאר מקרייב, ניסו קפילוטו ואמיר לביא. גם ניר ביטון בספק למשחק. עידן סרור יפתח לראשונה בהרכב. בעיר הנמל רוצים ניצחון ראשון אחרי חמישה משחקים

זיו אברג'יל  25.02.11 - 16:19
שחקני אשדוד. סגל חסר בשבת
שחקני אשדוד. סגל חסר בשבת

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, במ.ס. אשדוד חושבים רק על דבר אחד - ניצחון מול בני סכנין מחר (שבת, 19:30) באצטדיון הי"א. הקבוצה נפרדה בתיקו 0:0 מאכזב מול בית"ר ירושלים בשבוע שעבר שהגיע אחרי שני הפסדים כואבים 2:1 למכבי חיפה ו-5:0 להפועל באר שבע.

 

במועדון יודעים כי מדובר במשחק לא פשוט מול סכנין, שאולם הפסידה במחזור הקודם 1:0 לבני יהודה, אך לפני כן השיגה ניצחון יוקרתי 0:1 מול בית"ר ירושלים. "ברור לנו שצפוי להתפתח משחק דינמי ואגרסיבי מול קבוצה מאורגנת ומסודרת", אמר עוזר המאמן, איציק עובדיה, "נצטרך להשתמש בכל הכישורים שלנו כדי להשאיר את הנקודות באשדוד".

הקבוצה תגיע למשחק ללא שלושה שחקני הרכב פצועים, ניסו קפילוטו, אמיר לביא ודמיטאר מקרייב. ניר ביטון ערך אימון חלקי ויערוך מבחן כשירות סמוך לשריקת הפתיחה כדי לראות אם יוכל ליטול חלק במשחק. "שחקנים פצועים ונעדרים זה חלק מהמשחק. יש לנו קבוצה חזקה ומלוכדת כדי לחפות על חסרונם. אנחנו משחקים עם מה שיש ולא עם מה שאין", התייחס עובדיה לנושא.

 

עידן סרור יערוך את הופעת הבכורה שלו בהרכב מאז שהגיע לעיר הנמל כאשר גרגורי ועובדיה עדיין מתלבטים האם לשלב ב-11 את עידן שדה על חשבונו של עמנואל סארקי. עידן שריקי יוביל את חוד ההתקפה האשדודי ומשה אוחיון ימשיך להנהיג את מרכז השדה של הקבוצה. כרגע, החבורה של ג'ון גרגורי נמצאת במקום ה-11 עם 27 נקודות בלבד אבל אם מסתכלים על חצי הכוס המלאה אז המרחק מהמקום השישי שמוביל לפלייאוף העליון הינו רק 7 נקודות.

הרכב משוער: יוסי שקל; עופר ורטה, אפא אמברוז, ישראל ראש, אורי מגבו; רחמים צ'קול (ניר ביטון), סטפן קינג, משה אוחיון, עידן סרור, עמנואל סארקי (עידן שדה), עידן שריקי.