$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו בראשון לציון מנצחת בכפר סבא 1:2

המחליף כבש בדקה ה-86 והפך את הקערה. גם גומז הבקיע. דופלה לירוקים. קשטן: "אנחנו לא מספיק אנרגטים". יחזקאל: "הוכחנו שאנחנו קבוצת צמרת". רק 0:0 לרעננה מול נס ציונה. הפסד למכבי הרצליה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  25.02.11 - 17:07

מוליכת הליגה הלאומית הפועל כפר סבא קיוותה לנצל את סוף השבוע על מנת לברוח לסגניתה, עירוני רמה"ש, אבל תוכנית לחוד ומציאות לחוד. הירוקים של תומר קשטן נחלו היום (שישי) הפסד 2:1 להפועל ראשל"צ העקשנית בבית והעמידו בסכנה את המקום הראשון. הכתומים של ניסן יחזקאל הוכיחו שמקומם בצמרת הגבוהה אחרי שידעו לחזור מפיגור (דופלה 44'), והפכו את התוצאה בזכות שערים נהדרים של גומז (49' לחיבורים) וקולה (86' במספרת).

מכבי הרצליה הפסידה בביתה להפועל נצרת עילית 2:0 משערים של ירדן כהן (32) ובן מרטין (86). הפועל רעננה סיימה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון כשנפרדה ב-0:0 עם נס ציונה. במשחק נוסף: בני לוד - ג'ת אלאהלי 0:2 (יחיא עיסא 20 וטל מאיר 43).

"ראשון רצו יותר", סיכם בסיום תומר קשטן המאמן המנוצח, "דווקא כשהרוח היתה לטובתנו הלכנו אחורה. היא ניצחה בצדק והיתה טובה יותר. כל המשחקים שנותרו לנו יהיו קשים, אנחנו פחות אנרגטיים בשני המשחקים האחרונים. הדברים תלויים עדיין בידינו".

ניסן יחזקאל, מאמן ראשל"צ, אמר: "זה חוב מהמשחק הקודם נגד כפ"ס. הוכחנו שאנחנו אחת הקבוצות החזקות בליגה, נתנו הצגה ועכשיו מתכוננים לטדי. אני בדרך כלל לא מתרגש אבל אם אישתי התרגשה יותר מדי אז כנראה היה לה על מה. זה הפעם הראשונה שאני מנצח בדקות הסיום. אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון". על הגביע: "הגביע נולד להפתעות וסינדרלות . אני רוצה להיות ברבע הגמר"

הפועל כפ"ס - הפועל ראשל"צ 2:1
הפתיחה הייתה שייכת לכתומים: בדקה ה-4 קובי מוסא הגביה לתוך הרחבה, הכדור הורחק לכיוונו של זולו שניסה מ-16 מטרים להקפיץ מעל בוריס קליימן, אך הכדור עלה מעל השער. בדקה ה-24 עוד התקפה יפה של מוסא הסתיימה בהגבהה לראש של ברדה, שנגח לידיו של קליימן.

לכפר סבא לקחו 31 דקות כדי לסכן את שערו של מאיר כהן. דידי אונגר שיחרר בעיטת יעף מרהיבה מקצה הרחבה, אך ירידה טובה של שוער ראשל"צ השאירה את לוח התוצאות מאופס. דקה לפני הירידה להפסקה הוריד גאגא צ'קטיאני כדור בראש לפטריק דופלה, שמצא את עצמו מול כהן ושלח את הכדור לרשת, 0:1 לכפר סבא.

4 דקות בתוך המחצית השנייה ראשל"צ השכילה לאזן. דייויד גומס שלח כדור מ-18 מטרים ברגל ימין לחיבורים של קליימן וקבע 1:1. שער נהדר לחלוץ הצעיר. בדקה ה-65 ראשון כמעט ביצעה מהפך כשרוג'רס קולה שלח בעיטה שטוחה וחזקה לכיוון השער, אולם קליימן ירד טוב והדף לקרן.

4 דקות לסיום המשחק הגיע ה-שער של המשחק. קולה, שעלה כמחליף, ניצל הדיפה לא טובה של קליימן ושלח מ-7 מטרים בעיטת מספריים שחדרה לרשת. מהפך דרמטי בסיום: 1:2 לראשל"צ.