$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שירזי: "הגיע הזמן שנצא מהבינוניות"

מאמן הפועל חיפה רוצה ששחקניו ימשיכו את המומנטום גם מול מכבי פ"ת: "הגיע הזמן לשאוף למצויינות". חנן ממן ועומר ורד ייעדרו

תומר לוי
תומר לוי  25.02.11 - 14:42

שבוע לאחר הניצחון המפתיע על מכבי תל אביב בבלומפילד, תארח מחר (שבת) הפועל חיפה את מכבי פתח תקווה. האדומים ינסו להמשיך את המומנטום ולגלות מעט יציבות, בעונה שבה יצירת שרשרת של הצלחות לא היתה הצד החזק במועדון. באימון לקראת המשחק אסף המאמן, ניצן שירזי, את שחקניו והתמקד בעניין.

  • לתקצירים, לוח המשחקים, הטבלה ועוד בעמוד ליגת העל
  • "הגיע הזמן שנצא מהבינוניות ונשאף לקצת מצוינות. בשביל זה אנחנו צריכים לחבר שני נצחונות, אני חושב שהגיע הזמן", אמר שירזי לקראת המפגש מול היריבה מהמקום החמישי. יש לציין כי דווקא מול קבוצות הצמרת הולך לחיפה לא רע העונה. האדומים הוציאו כבר 4 נקודות ממכבי ת"א, ניצחו גם את הפועל תל אביב וקריית שמונה וסיימו בתיקו מול המוליכה מכבי חיפה. 

    בפן המקצועי, התמקד המאמן בחוד המהיר של הפתח תקוואים, הרביעי בטיבו בליגת העל. דגש מיוחד שם שירזי על החלוצים עומר דמארי וטל בן חיים שכבשו ביחד כבר 15 שערים העונה. מה שייתכן שיקל על האדומים הוא חסרונו האפשרי של עומר גולן, שנמצא בספק למשחק.

    חנן ממן, שכבש את שער הניצחון בבלומפילד, ועומר ורד המוצהבים ייעדרו. לא ברור מי יחליף את ממן באגף כאשר ההתלבטות היא בין הישאם כיוואן לאמיר אבו ניל. אפשרות נוספת היא החזרתו להרכב של גולן חרמון לתפקיד הקשר האחורי והזזתו של גל אראל לצד שמאל. בעמדת המגן הימני צפוי לקבל את הקרדיט רן אבוקרט על חשבונו של ורד.

    הפועל חיפה מגיעה למשחק כשהיא ממוקמת במקום ה-8 בטבלת ליגת העל ולזכותה 33 נקודות. לפתח תקווה שנמצאת, כאמור, במקום החמישי נקודה אחת יותר. ניצחון חיפאי יקפיץ אותה, לפחות זמנית, אל המקום שמוביל לפלייאוף העליון.

    הרכב משוער: קאלה דרשלר, רן אבוקרט, סביטי ליפניה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, גל אראל, אסי בלדוט, אמיר אבו ניל (הישאל כיוואן), סאשה סטויאנוביץ', עדן בן בסט.