$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"יותר מתמיד, זוהי ההזדמנות שלנו לנצח"

האם סוף סוף יגיע הניצחון השני של הפועל ר"ג? מאמן הקבוצה אופטימי לפני המשחק מול הפועל ב"ש. טל חן ותמיר פור יחליפו בהרכב את יקיר שינה וג'ונתן אסוס המוצהבים. בוקסנבוים חוזר מהפציעה

עידן חגי  25.02.11 - 14:01
הוכנבוים. אופטימי מתמיד
הוכנבוים. אופטימי מתמיד

האם הפועל ר"ג תשיג 3 נקודות אחרי 20 מחזורים רצופים ללא ניצחון? במועדון מקווים שכן. בקבוצה סיימו את ההכנות לקראת המשחק מחר (שבת, 19:00) מול הפועל ב"ש ובאסיפת הקבוצה, הגדירו את המפגש הזה כ"משחק עונה" שעל הקבוצה לנצח בו. הרמת גנים מגיעים למשחק אחרי ארבעה הפסדים רצופים כשהאחרון ביניהם היה מול מכבי פ"ת והסתיים בתוצאה 4:1.

למרות התוצאות האחרונות, ישנה תחושה אופטימית בקבוצה. "הפועל באר שבע זו קבוצה טובה, שלא נמצאת במקום הריאלי שלה. זו קבוצה של פלייאוף עליון", אמר המאמן, ירון הוכנבוים, לאתר ערוץ הספורט, "מבחינתנו לא משנה מי היריבה אלא איך אנחנו נשחק. הפעם אני מאמין יותר מתמיד שזו ההזדמנות שלנו לנצח".

מי שלא יעמדו לרשותו של המאמן הם יקיר שינה וג'ונתן אסוס המוצהבים. טל חן יתפוס את מקומו של שינה בהרכב ואילו תמיר פור המחלים מפציעה בכף רגלו יחליף את אסוס במרכז הקישור. עומר בוקסנבוים, שלא צבר דקות רבות העונה, תורגל ב-11 בימים האחרונים ואמור לפתוח מחר לאחר העדרות ארוכה בשל פציעה בברך.

לקבוצה יש כרגע רק 5 נקודות לאחר שהופחתו ממאזנה 4 בתחילת השנה והיא חייבת נקודות כמו אוויר לנשימה כדי להתקרב לקבוצות שמעליה, סכנין, אשקלון והפועל פ"ת לפני הקיזוז.

במועדון לא אהבו את ההפסד הצורב במחזור הקודם ליריבה ממלאבס ואמרו אז: "לא יכול להיות שאנחנו סופגים שערים שטותיים ופשוטים. יש פה שחקנים שבאימונים נלחמים וקורעים את התחת, ואז כשמגיע רגע האמת בשבת אנשים מתפרקים מהר מדי". נראה שהפעם זו ההזדמנות של השחקנים להוכיח את עצמם.

הרכב משוער: איתי ארקין, עודד אלקיים, טל חן, אלין טופזאקוב, תמיר בן עמי, קרלוס צ'קאנה, ציון צמח, עומר בוקסנבוים, לירון דיאמנט, אובודו אוקוצ'ה.