$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

איוניר חושב רק על התקפה, ריף פרץ וג'ורג' בהרכב מכבי

מדוניאנין, בוזגלו, עטר, ראנגלוב וגם קולואטי יפתחו נגד אשקלון (17.00). מה במקרה של הפסד? "זה כבר יהיה באמת חמור", אמר אחד השחקנים, "אנחנו באמת מנסים, אי אפשר לומר שאנחנו מזלזלים". גפני ייעדר

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  26.02.11 - 16:08
גם הוא בהרכב. אלירן ג'ורג'
גם הוא בהרכב. אלירן ג'ורג'

אחרי תיקו בדרבי והפסד מפתיע להפועל חיפה בבלומפילד, כשבתווך 0:3 צפוי על הפועל ר"ג, מכבי תל אביב צריכה בעצם להתחיל הכל מחדש. ניצחון על הפועל אשקלון יחזיר את מצב הרוח למועדון הצהוב, ואולי גם את התחושה שהכל עוד אפשרי העונה.

"אם לא ננצח את הפועל אשקלון, מצבנו באמת יהיה חמור", אמר אחד משחקני מכבי, "אנחנו באמת מנסים, וגם אם זה לא תמיד מצליח לנו. אי אפשר להגיד שאנחנו מזלזלים. היה עלינו עליהום השבוע ורק אנחנו יכולים להיות אלה שישנו את המצב".

ריף פרץ הצעיר יפתח לראשונה בקישור האחורי. צעיר נוסף, אלירן ג'ורג', ימשיך בהגנה. מוטי איוניר הולך על הרכב התקפי במיוחד, שכולל את האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו, אלירן עטר, דימיטאר ראנגלוב ורוברטו קולאוטי. רוני גפני, שמתח את שריר המפשעה ונטש את האימון, לא יהיה בסגל.

כשבמשחק העונה תאבד לפחות אחת מהקבוצות נקודות, מכבי ת"א יכולה לצמק מעט את הפער משתי המובילות. המרחק כרגע מהפסגה הוא 9 נקודות, מה שמעמיד למעשה את הצהובים בעמדה לא רעה לחזור למירוץ. הקיזוז, כמובן, יהפוך את העניין לצמוד הרבה יותר. בסיבוב הקודם מול אשקלון זה נגמר ב-0:2 של מכבי, שוודאי תקנה תוצאה דומה גם היום.

הרכב מכבי ת"א: לירן שטראובר; אלירן ג'ורג', סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, יואב זיו; ריף פרץ, האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו, אלירן עטר; דימיטאר ראנגלוב, רוברטו קולאוטי.