שתף קטע נבחר

דוד רביבו: "המשחק מול ר"ג קריטי עבורנו"

לאחר ההפסד במחזור הקודם להפועל ת"א, רואים בבירת הנגב את הקרב מול נועלת הטבלה כמשחק עונה. קלנגר ייאלץ להסתדר ללא ערן לוי, סוארס ואילוז. בר"ג מפנטזים על ניצחון שני העונה

שבוע ממש לא קל עבר על הפועל באר שבע. זה החל עם ההפסד הצורם להפועל תל אביב, נממשך בקנס של 5,000 שקלים ועונש של משחק ללא קהל על תנאי, וביום רביעי נתקלו השחקנים מבירת הנגב בלחץ מסוג אחר, אחרי שטיל הגראד נפל בעיר.

 

 

עכשיו מקווים בב"ש לסיים את השבוע הזה דווקא בטעם טוב. תאמינו או לא, אבל את המשחק מול סוגרת הטבלה הפועל רמת גן (ש', 19:00, וינטר) רואים בב"ש כלא פחות ממשחק עונה. בעשרת המשחקים האחרונים, השיגה באר שבע רק תשע נקודות, כשאחרי שני הפסדים רצופים הידרדרה הקבוצה למקום העשירי, כאשר הפלייאוף העליון מתרחק ממנה.


קלינגר. יעלה בהרכב תלאים (צילום: רועי עידן)

 

למרות המצב, השחקנים מעדיפים להסתכל על חצי הכוס המלאה. "אנחנו בסך הכול שלוש נקודות מהפלייאוף העליון, וארבע מהתחתון", אמר דוד רביבו. "הפועל ר"ג היא קבוצה טובה, אליה חזרו שחקנים מהרחקות ופציעות, ואני חושב שיהיה משחק קשה. זה משחק קריטי עבורנו, במיוחד כשמדובר ביריבה חלשה על הנייר". רביבו סיים בנימה אופטימית: "אני חושב שהפועל ב"ש משתווה גם לקבוצות הגדולות".

 

אם לא די בלחץ סביב הקבוצה, יחסר קלינגר מחר לא פחות משלושה שחקנים משמעותיים, כמו ערן לוי, וויליאם סוארס ואביתר אילוז, שלא ישחקו בגלל צבירת כרטיסים צהובים. אבי יחיאל ישחק בעמדת המגן הימני במקומו של אילוז, כשראיין אדלי יתפוס את מקומו בעמדת הבלם. ליאור ז'אן יחליף את סוארס בקישור האחורי, וסיראז' נאזר צפוי להחליף את ערן לוי. גם החלוץ איברהים בסיט שסובל מפציעה בברכו, צפוי להיעדר מהמשחק.


דובב גבאי, כובש את שערו הראשון במדי ב"ש (צילום: רועי עידן)

 

"אני לא יודע אם הפועל ת"א הייתה כל כך גדולה כמו שראו בשבת", סיפר דובב גבאי. "אני חושב שהשער הראשון שיבש לנו את המשחק אבל הפנים שלנו כבר לשבת. המשחק לא הולך להיות קל. אנחנו צריכים להתייחס אליו כמו לגמר גביע כי המצב שלנו קצת התדרדר בשבועות האחרונים ואנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון ולכן נעשה הכול כדי לקחת שלוש נקודות".

 

גבאי הוסיף: "אנחנו מתייחסים למשחק הזה בשיא הרצינות כי אנחנו רוצים לעשות משהו יפה העונה וחייבים להתייחס לכל משחק מעכשיו והלאה כמו לגמר גביע". עוד שלישייה כמו במשחק מול אשדוד? "אם אני מבקיע שלישייה אני ארים את האוהדים על הכתפיים", סיכם גבאי.

 

הרכב משוער: אוהד כהן; אופיר דוידזאדה, עודד גביש, ראיין אדלי, אבי יחיאל; ליאור ז'אן, איברהים עבדול ראזק, דוד רביבו, סיראז' נאסר; דובב גבאי, ליאור אסולין.


הוכנבוים ובוקסנבוים. ניצחון שני העונה לר"ג? (צילום: דרור עינב)

 

ניצחון שני העונה?

בשבוע האחרון מנסים ראשי ר"ג להבהיר לשחקנים את חשיבות המשחק מחר. למרות הבדלי הרמות בין סוגרת הטבלה לבין הקבוצה מבירת הנגב שמתמודדת על העפלה לפלייאוף העליון, בר"ג מסתכלים על לוח המשחקים הצפוי להם, ולפיכך זהו המשחק בו הם חייבים להשיג את ניצחונם השני העונה.

 

"זה משחק העונה שלנו", אמר ירון הוכנבוים לשחקניו באסיפת הקבוצה, בדומה לתחושה בב"ש. "בשבוע שעבר מול מכבי פ"ת לא נראינו כמו קבוצה שרוצה לקחת נקודות. שחקו אגרסיבי, ותראו מהרגע הראשון לכל אחד שיהיה במגרש שהמשחק הזה שלנו".


ג'ונתן אסוס. הפעם הוא ייעדר מההרכב הרמת גני (צילום: אלי אלגרט)

 

באסיפה לא הראה הוכנבוים קטעי וידאו של הקבוצה של ניר קלינגר, אך עבר על כל שחקני הרכב היריבה וחילק בין שחקניו את התפקידים. "יש להם חיסרון בעמדות חשובות וזה לטובתנו", הוסיף הוכנבוים על חסרונם של וויליאם סוארס וערן לוי.

 

גם בסגל של ר"ג ייחסרו מספר שחקנים. לאחר החלמתם של עומר בוקסנבוים, תמיר פור וטל חן, שצפויים לפתוח בהרכב, ייעדרו רק דימיטאר טלקיסקי ואלי לוי הפועים, וג'ונתן אסוס ויקיר שינה המוצהבים.

 

הרכב משוער: איתי ארקין; עודד אלקיים, טל חן, אלין טופוזאקוב, תמיר בן עמי; תמיר פור, קרלוס צ'קאנה, עומר בוקסנבוים, ציון צמח; לירון דיאמנט, אובודו אוקוצ'ה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דוד רביבו
צילום: אורן אהרוני
מומלצים