שתף קטע נבחר

ההתלבטות של מוטי איוניר: דור מיכה לאן?

מאמן מכבי ת"א לא החליט האם להשאיר את הקשר הצעיר ב-11, או לתת לאלירן עטר את חולצת ההרכב הראשון מול הפועל אשקלון. עזורי: "לא חושש". חשש שאיילי גמר את העונה

על הנייר, הפועל אשקלון לא אמורה לעשות חיים קשים למכבי תל אביב, שתתארח מחר (ש', 17:10) בביתה. למרות זאת, הצהובים מייחסים חשיבות רבה למפגש הקרוב, ומקווים כי לאחר ההפסד האחרון להפועל חיפה הם ישובו למסלול הניצחונות, וימתינו לראות מי תאבד את הנקודות במשחק העונה בין הפועל תל אביב למכבי חיפה ביום ראשון.

 

 

המאמן הצהוב מוטי איוניר הבהיר אתמול, כי למרות ההפסד במחזור האחרון קבוצתו נמצאת במאבק על האליפות: "זה נכון שמכבי חיפה והפועל ת"א ברחו לנו, אבל שום דבר לא נגמר. אנחנו צריכים לשמור על פער סביר מהקבוצות שמעלינו, ולקוות שלא הכל אבוד". הקבוצה קיימה היום את האימון המסכם, במהלכו המגן רוני גפני נפצע ונאלץ לנטוש. השחקן סובל ממתיחה במפשעה, ובשל כך הוא לא ייכלל בסגל לשבת הקרובה.


אלירן עטר. הוא או מיכה? (צילום: אלי אלגרט)

 

הקשר גל אלברמן צפוי לחזור להרכב על חשבונו של ג'יבריל סידיבה. כמו כן, גיז'רמו ישראלביץ', שלא פתח בשבוע שעבר בהרכב, אמור לחזור ל-11 של איוניר. נראה כי ההתלבטות של המאמן תהיה האם להמשיך לתת את הקרדיט לדור מיכה הצעיר, או להורידו לספסל ולהמשיך עם אלירן עטר.

 

המגן אלירן ג'ורג', שערך בשבוע שעבר את הופעת הבכורה שלו בבוגרים, עשוי להמשיך לקבל את הקרדיט ממאמנו. הצהובים, שחששו אתמול כי בלם הקבוצה ניבאלדו ייעדר לתקופה ארוכה לאחר שנפצע שוב באימון, נרגעו כשהבלם עבר היום בדיקות נוספות והוא עשוי לחזור לאימונים כבר בשבוע הבא.


מוטי איוניר. עדיין במאבק על האליפות (צילום: אורן אהרוני)

 

הרכב משוער: לירן שטאובר; אלירן ג'ורג', אבי סטרול, סאבו פאביצ'ביץ', יואב זיו; גל אלברמן, גיז'רמו ישראלביץ', האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו; אלירן עטר (דור מיכה), דימיטאר ראנגלוב.

 

עזורי: "נותן כבוד, אך לא חושש"

לאחר ארבעה הפסדי ליגה רצופים, לבני יהודה, הפועל עכו, עירוני קריית שמונה ומכבי נתניה, בהפועל אשקלון מקווים ומאמינים שאפשר יהיה לצאת לדרך חדשה, דווקא מול מכבי ת"א. אחרי תקופה ארוכה בה סבלו שחקני הקבוצה מפציעות ומחלות שהשביתו חצי סגל, קיבל השבוע מאמן הקבוצה גיא עזורי סוף סוף בשורות טובות. אדיר טובול,שי בירוק ומחמוד עבאס, שלושה שחקני הרכב שהושבתו בשבוע שעבר, חזרו להתאמן.

 

למרות ההחלמה של השלושה, עזורי עדיין לא יוכל ליהנות מסגל מלא מחר. במהלך השבוע שעבר אובחן קרע בשריר הארבע ראשי ברגלו של החלוץ סרג' איילי וההערכה הייתה כי הוא ייעדר חודש.


איילי, מול ק"ש. יחזור העונה? (צילום: רועי עידן)

 

איילי, שסוחב את הפציעה עוד מהתקופה בה שיחק בבית"ר י-ם, יעבור ביום שני בדיקת MRI ורק אז יתברר אם הוא זקוק לניתוח. באשקלון מעריכים כי במקרה שהחלוץ יזדקק לניתוח, הסיכויים שיחזור לשחק עוד לפני סיום העונה נמוכים מאוד. בכל מקרה, מי שצפוי להחליפו ולפתוח בחוד ההתקפה מחר לצידו של איליה יבוריאן הוא אריק גאו.

 

"כמו שהמשחק הזה חשוב למכבי ת"א, הוא לא פחות חשוב להפועל אשקלון", אמר היום גיא עזורי. "לפני כל משחק, בלי קשר לזהות היריבה, אנחנו חושבים רק על איך לנצח. אנחנו נותנים הרבה מאוד כבוד למכבי ת"א, אך יחד עם זאת אנחנו לא באים עם איזשהו חשש או פחד מתבוסה, למרות המצב שלנו בטבלה", אמר המאמן.


אוהדי מכבי תל אביב. יגיעו בהמוניהם? (צילום: אלי אלגרט)

 

באשקלון קבעו מחירים אחידים לכרטיסים למשחק, שיעמדו על 50 שקלים. בקבוצה בטוחים כי מצבה הרגיש בתחתית הטבלה, כמו גם היריבה החזקה, ימשכו הפעם כמות גדולה של צופים. בקבוצה הדרומית בונים מאוד על ההכנסה מאוהדי מכבי ת"א. הקהל הצהוב צפוי לאכלס את שערים 1-2, כשבמקרה הצורך ייפתחו בעבורם גם שערים 11-12. למשרדי הכרטיסים בת"א נשלחה כבר כמות גדולה של כרטיסים למכירה מוקדמת.

 

הרכב משוער: סטפן אאורליו; אדיר טובול, דארקו לובריץ', סואד פילקוביץ', שי פטלק; שניר גואטה, מחמוד עבאס, רביד גזל, אמייה טגה; אריק גאו, איליה יבוריאן.

 


פורסם לראשונה 25/02/2011 12:43

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים