$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"הגאווה של השחקנים הביאה את הניצחון"

דלגליש, מאמן ליברפול, שיבח את חניכיו על הניצחון מול ספרטה בליגה האירופית. גארידו: "גאה בשחקנים שלי"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  25.02.11 - 10:41
דלגליש. חולם על דאבלין (gettyimages)

אחרי שליברפול איבדה את הגביע האנגלי ורחוקה שנות אור מהמקום הראשון באנגליה, האדומים מפנטזים על זכייה בליגה האירופאית לראשונה מאז 2001. לקבוצה של קני דלגליש יש עוד הרבה לעבור עד לגמר בדאבלין, אחרי שהתקשתה מול ספרטה פראג וניצחה בקושי 0:1, אבל כרטיס לשמינית גמר כבר מובטח בכיסם.

האדומים סבלו 176 דקות עד ששער של דירק קאוט בנגיחה סגר עניין והכריע את המפגשים. "אני חושב שמגיעות מחמאות לשחקנים על האופן העבודה שלהם: הם הראו נחישות כדי להשיג תוצאה. הגאווה והמאמץ שהם השקיעו הביאו את השער", אמר בסיום דלגליש, "מעולם לא הדרכתי קבוצה באירופה ואני מאוד נהנה מכך. זה מועדון כדורגל פנטסטי ואני בר מזל לעבוד פה".

פייבוריטית נוספת לזכות בתואר היא ויאריאל. הצוללת הצהובה גברה 1:2 על נאפולי ותפגוש בשלב הבא את לברקוזן. "זה היה הזמן להוכיח שהקבוצה לא פגיעה", הודה בסיום חואן קרלוס גארידו, מאמן הקבוצה, שזכתה בניצחון ראשון אחרי 5 משחקים, "הניצחון הושג על קבוצה מצויינת וייתן לנו ביטחון להמשך. כל השחקנים היו טובים ללא יוצא מהכלל ואני גאה בהם".

אדין דג'קו שחגג צמד ב-0:3 של מנצ'סטר סיטי על אריס סלוניקי אמר: "אני חושב שאני יכול להיות הרבה יותר טוב. לא שמחתי עם העובדה שפיספסתי שער נוסף בסוף המחצית הראשונה. בכל מקרה היה חשוב לנו לפתוח טוב ולהשיג את שני השערים ב-12 דקות".