$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אליניב ברדה: "הפועל תל אביב בכושר עדיף"

שני הלגיונרים, בבלגיה ובאנגליה, מחכים כבר למשחק העונה בליגת העל. בלם קארדיף: "אני מחזיק אצבעות לחיפה" על עצמו: "חזרתי לכושר". חלוץ גנק: "זו לא תהיה הפתעה אם נזכה באליפות השנה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  24.02.11 - 19:54
הפועל בכושר יותר טוב. אליניב ברדה (gettyimages)

בעוד שלושה ימים תארח הפועל תל אביב בבלומפילד את מכבי חיפה במשחק העונה של ליגת העל. שני אקסים אדומים וירוקים, אליניב ברדה ודקל קינן, אמנם מתרכזים במשחקים הקרובים של גנק (בלגיה) וקארדיף (צ'מפיונשיפ), אך לא מוותרים על ההתייחסות למשחק הפיקנטי של ליגת העל שלנו בראיונות היום (חמישי) לתוכנית הספורט של רדיו ת"א, רדיו דרום, קול הים האדום ורדיו חיפה בשיתוף עם ערוץ הספורט.

"לפי דעתי, הפועל ת"א נמצאת בכושר יותר טוב", אמר אליניב ברדה, "אבל צריך לזכור שחיפה זה מועדון גדול ואף פעם לא היה קל להפועל מולם. בלומפילד הוא יתרון עבור הפועל, אבל שתי הקבוצות שוות".

"חיפה זה היה הבית שלי במשך שנים ואני מחזיק להם אצבעות", אמר דקל קינן, "אני חושב שעד הקיזוז זה משחק על נקודה וחצי ושום תוצאה לא תכריע את גורל האליפות. המשחק המשמעותי יותר יהיה בפלייאוף".

על ההתחלה שלו בקארדיף אמר קינן: "כרגע אני מרוצה. העיר פה נהדרת ואני מרגיש חלק מהקבוצה. שיחקתי כבר חמישה משחקים ואני מרכיש חלק מהקבוצה וזה היה מהות המעבר. הליגה פה היא מטורפת, יש 46 משחקים בעונה וזה המון וזו חוויה אדירה. האיצטדיונים מפוצצים והכדורגל הרבה יותר פיזי ויותר כדורים ארוכים. יש לי הרבה דברים שאני צריך לשפר, צריך לעשות את עליית המדרגה לאט לאט. אם אהיה טוב אחזור לפרמיירליג".

ברדה מתכונן גם הוא למשחק העונה של גנק מול אנדרלכט. אה, וגם אצלו יש קיזוז. "אנחנו בעונה מעל למצופה", אמר החלוץ, "נקווה לא להפסיד שם כי אנחנו נמצאים עשרה מחזורים לפני הפלייאוף העליון והקיזוז. אנדרלכט שקועה קצת באירופה וזה אידיאלי מבחינתנו. אני בקשר עם כל הישראלים כאן והלוואי ויבואו כמה שיותר. זו לא תהיה הפתעה אם ניקח אליפות כי אנחנו מועדון גדול, אבל עדיין אף אחד לא מצפה שנזכה". על נפילת הגארד אמש בבאר שבע, המקום בו גדל, אמר החלוץ: "הייתי קצת בלחץ כששמעתי את החדשות ולשמחתי הכל בסדר".

שני השחקנים התייחסו גם למצבה של נבחרת ישראל. "אלו שני משחקים של להיות או לחדול וחובה להשיג 6 נקודות. צריך לתת כבוד לכל יריבה. נצטרך לעשות את העבודה על המגרש", אמר אליניב ברדה. קינן הוסיף: "אני מקווה לחזור לשם אחרי תקופה שלא זומנתי. אני מקווה לחזור לנבחרת במיוחד אחרי שחזרתי לכושר".