$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פטי החלים מפציעה ויהיה כשיר למ.ס אשדוד

בלם סכנין מקווה ל-3 נקודות בי"א שיעזרו לקבוצה להנצל מירידה: "לא יהיה קל". צ'ה יחזור ל-11 במקום ברונוסאזוב

תומר לוי
תומר לוי  25.02.11 - 11:04

אחרי ההפסד לבני יהודה בבית, בסכנין יודעים שהפסד נוסף ביום שבת מול מ.ס אשדוד בחוץ, עלול ליצור כדור שלג ולדרדר את הקבוצה בדרך לליגה השנייה. הקבוצה של סלובודן דראפיץ' מדורגת במקום הלפני האחרון בטבלה המוביל בתום העונה ללאומית.

פטי יאי יא שהיה בספק למשחק בעקבות כאבים בברך ישחק בסופו של דבר אחרי שהחלים ועבר בדיקה בבית החולים. היום ערך הבלם אימון מלא.

"זה משחק מאוד חשוב עבורנו, אסור היה לנו להפסיד בבית לבני יהודה", אמר פטי, "עכשיו אנחנו חייבים לנצח את אשדוד בחוץ, וזה לא יהיה קל. נבוא לעשות את הכל, אנחנו קבוצה טובה. אני חושב שבסופו של התהליך נישאר בליגת העל".

שחקנים בקבוצה לא קיבלו את משכורת חודש ינואר ומדובר באיחור של 10 ימים. בסכנין מקווים שיוכלו לשלם לשחקנים בתחילת השבוע הבא.

שינוי אחד נראה בהרכב של דראפיץ', והוא חזרתו של צ'ה אחרי הניתוח, על חשבונו של הקשר הבולגרי אטנאס בורנוסאזוב.

הרכב משוער: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, פטי יא יא, עלא אבו סאלח, מהראן אבו ריא, נסטיה צ'ה, עידן ויצמן, חאלד חלאילה, אחמד קאסום, דנאיל מיטב, קוסטדין אזארוב.