$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ויאריאל, ליברפול וסיטי עלו לשמינית הגמר

1:2 לצוללת על נאפולי. שער של קאוט נתן לאדומים 0:1 יקר על ספרטה פראג. גם לברקוזן, איאקס, פ.ס.וו, פ.ס.ז' ובנפיקה עלו ל-16 האחרונות. 21 דק' לנאתכו, קזאן הודחה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  24.02.11 - 23:53
קאוט חוגג. ניצחון בשיניים לליברפול (gettyimages)

תמונת שמינית גמר הליגה האירופאית הושלמה הערב (חמישי) כשבמוקד שלב 32 האחרונות גברה ויאריאל על נאפולי 1:2 במשחק הגומלין שנערך במדריגל. ליברפול וקני דלגליש נאלצו להזיע 86 דקות עד ששער של דירק קאוט (0:1 על ספרטה פראג) שלח את האדומים לשלב הבא. מנצ'סטר סיטי לא התקשתה והביסה 0:3 את אריס סלוניקי בבית בדרך ל-16 האחרונות. עוד העפילו הערב: איאקס, דינמו קייב, פ.ס.ז', בראגה, טוונטה, בנפיקה, לברקוזן, פ.ס.וו, ספרטק מוסקבה, ריינג'רס וזניט.

משחקי שמינית הגמר (10 ו-17 במארס): לברקוזן - ויאריאל, בנפיקה - פ.ס.ז', דינמו קייב - מנצ'סטר סיטי, טוונטה - זניט, צסק"א מוסקבה - פורטו, פ.ס.וו - ריינג'רס, איאקס-ספרטק מוסקבה, ליברפול - בראגה.

ויאריאל - נאפולי 1:2 (1:2 בסיכום הכללי)
ניצחון ראשון לקבוצה של חואן קרלוס גארידו אחרי 5 משחקים. מארק האמשיק שעלה כמחליף במשחק הקודם הפתיע את הצוללת הצהובה כאשר הבקיע בדקה ה-18 בנגיחה מקרוב אחרי הגבהה של אסקייל לבאסי מכדור קרן. הספרדים חזרו לעצמם לאחר שנילאמר הברזילאי הישווה בדקה ה-43 אחרי אסיסט של בורחה ואלרו.  ג'יוזפה רוסי הבקיע אחרי 120 שניות והפך את התוצאה עם הירידה להפסקה.

מנצ'סטר סיטי - אריס סלוניקי 0:3 (0:3)
הסיטיזנס לא חיכו יותר מדי זמן ובדקה ה-7 אדין דז'קו הרשית וקבע יתרון. החלוץ הבוסני השלים צמד אחרי אסיסט של טבס (12). האנגלים המשיכו לשלוט במשחק ורבע שעה לסיום יא יא טורה המצויין הוסיף את השלישי.

ליברפול - ספרטה פראג 0:1 (0:1)
האדומים, שעלו ללא סטיבן ג'רארד, המשיכו להראות רע כמו מרבית משחקי העונה. בדקה ה-75 נשלח דויד אנגוג באחד על אחד מול ירוסלב בלאז'ק אבל נכשל ובעט לידיו של השוער. ארבע דקות לסיום נגח דירק קאוט את השער המכריע אחרי קרן של ראול מיירלש ושיחרר הרבה לחץ ב'קופ'.

שטוטגרט - בנפיקה 2:0 (4:1)
ה'עייטים' השיגו את שער החוץ היקר בדקה ה-31 הודות לטיל מ-25 מטרים של סאלביו. אוסקר קרדוסו הפראגוואי (78) הכפיל את היתרון ושלח את הפורטוגלים לשלב הבא. דארקו קוז'מאנוביץ' הורחק בתוספת הזמן והותיר את השוואבים המסכנים ב-10 שחקנים.

לברקוזן - מטאליסט חארקוב 0:2 (0:6)
עוד טיול לחבורה של יופ היינקס. אחרי מחצית ראשונה מאופסת העלה הקפטן סימון רולפס את הגרמנים ליתרון (47). עשרים דקות לסיום התכבד מיכאל באלאק בשער משלו כשירה כדור ברגל ימין לרשת הגבוהה של האוקראינים.

פ.ס.וו - ליל 1:3 (3:5)
הצרפתים העלו הרכב מחליפים ושילמו ביוקר. זה התחיל דווקא טוב עבורם כאשר פייר אלן פראו (22) הוותיק קיבל מסירה ארוכה מהשוער המחליף מוקו והבקיע בין הרגליים של איסאקסון. אולם, אחרי לחץ כבד של ההולנדים הגיע השיוויון מבעיטה חופשית של בלאז' ג'וג'אק ההונגרי (55). פראו הורחק בדקה ה-62 ואיפשר לג'רמיין לנס (67) לקבוע מהפך. בחלוף 6 דקות מרסלו נגח את השלישי וסגר סיפור.

זניט - יאנג בויז 1:3 (3:4)
החבורה של לוצ'יאנו ספאלטי הזיעה מול השוויצרים שעלו ראשונים ליתרון מרגלי ז'מאל אליאווי (21). דאנקו לאזוביץ' (41), סרגי סמאק (52) ורומן שירוקוב (72) הפכו את התוצאה ושלחו את האלופה הרוסית לשמינית הגמר.

ספורטינג ליסבון - גלזגו ריינג'רס 2:2 (3:3)
אל חאדג' דיוף כבש לג'רס (20) שמשום מה עלו למשחק במדים אדומים. פדרו מנדש (44) איזן בבעיטה חכמה מחוץ לרחבה, דווקא מול קבוצתו לשעבר. יאניק דיאלו (83) הפך את הקערה לקראת הסיום, אבל 2 דקות בתוך תוספת הזמן אדו האמריקאי דחק מקרוב (מספק נבדל) ונתן לסקוטים את הכרטיס הדרמטי לשלב הבא.

טוונטה - קזאן 2:2 (2:4)
אחרי ההפסד במשחק הראשון לא הרבה נתנו סיכוי לרוסים, אך שערים של אנסאלדי (22) וכריסטיאן נובואה (24) נתנו לקבוצה של ביבראס נאתכו (21 דקות) תקווה לבצע מהפך מדהים. ת'או יאנסן (45) ודאגלס (47) דאגו לצנן את האווירה אצל הטאטרים והעניקו לאלופה ההולנדית את הניצחון בסיכום שני המשחקים.

יתר התוצאות: ספרטק מוסקבה - באזל 1:1 (3:4), איאקס - אנדרלכט 0:2 (0:5), דינמו קייב - בשיקטש (1:8), פ.ס.ז' - בוריסוב 0:0 (2:2), ברגה - לך פוזנן 0:2 (1:2).