שתף קטע נבחר

ליברטדורס: ניצחונות לארחנטינוס ואינדפנדיינטה

שתי הנציגות של ארגנטינה נחלו הצלחה במפעל הדרום אמריקני. שחקניו של פדרו טרוליו ניצחו במגרשם 1:3 את קלוב אמריקה המכסיקנית, אינדפנדיינטה הביסה את פניארול 0:3

לילה מוצלח לכדורגל הארגנטיני. שתי הנציגות של המדינה זכו לפנות בוקר (ו') בניצחונות חשובים בשלב הבתים בגביע הליברטדורס, המפעל המקביל לליגת האלופות בדרום אמריקה. ארחנטינוס ג'וניורס גברה במגרשה 1:3 על קלוב אמריקה ממכסיקו ועלתה למקום הראשון בבית 3 עם 4 נקודות משני משחקים. אמריקה שניה עם שלוש נקודות, לפני פלומיננזה (2) ונסיונל (1).

 

למרות התוצאה, המלאכה לא היתה קלה עבור שחקניו של פדרו טרוליו באצטדיון ה'פטרנל'. הם נקלעו לפיגור בדקה ה-27, כאשר פאבל פארדו הגביה בעיטה חופשית והארגנטיני של אמריקה, דניאל מונטנגרו, נותר בלתי מכוסה ונגח מקרוב פנימה.

 


על הגל. אינדפנדייטה מביסה את פניארול (AFP)

 

הקבוצה המקומית לא נבהלה והישוותה בדקה ה-45, לאחר פנדל מפוקפק שנפסק לזכותה כאשר סנטיאגו סלסדו נפל ברחבה. הפרגוואי ביצע בעצמו את בעיטת

 ה-11 מטרים ודייק מהנקודה הלבנה. סלסדו השלים צמד (73) בבעיטה מהאוויר לאחר בעיטת קרן ובדקה ה-90 נכבש השער היפה במשחק. המחליף כריסטיאן סאנצ'ס פרטה בעט כדור חזק מ-18 מטר לחיבורים, הכניע את השוער גיירמו אוצ'ואה וקבע 1:3 לארחנטינוס ג'וניורס.

 

אינדפנדיינטה הביסה 0:3 את פניארול מאורוגוואי במשחקה הראשון בבית 8. פקונדו פארה (48), כריסטיאן פלרנו (70) ואנדרס סילברה (85) כבשו את השערים.

 

אתלטיקו ג'וניור הקולומביאנית עלתה לראש בית 2 (6 נקודות משני משחקים) לאחר שניצחה בבראנקייה 1:2 את גרמיו מברזיל. יום לפני הקרנבל הגדול שנערך בעיר, נהנו 35 אלף הצופים ממשחק הפכפך ומותח.

 

השוער של ג'וניור, קרלוס רודריגס, החליף ברגע האחרון את האורוגוואי הפצוע סבסטיאן ויירה וספג מבורג'ס (בעט למשקוף ופנימה) כבר בדקה החמישית. הכוכב המקומי ג'ובאני הרננדס הישווה (28) ובדקה ה-75 כבש ג'ון ויאפרה בבעיטה מקרוב את שער הניצחון של "הכרישים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ארחנטינוס ג'וניורס
צילום: AP
מומלצים