$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מאיר טפירו נקנס ב-12 אלף שקלים

האיגוד פסק עונש אוטומטי לגארד מכבי אשדוד שהורחק אחרי התחזות של גוני יזרעאלי מהגליל. צפו באירוע ההרחקה

אסף אפל  24.02.11 - 17:51

איגוד הכדורסל גזר היום (חמישי) קנס אוטומטי על סך 12 אלף שקלים על הגארד של מכבי אשדוד, מאיר טפירו, בגין הרחקתו במשחק ההפסד לגלבוע/גליל (93:90) שנערך ביום שני האחרון.

2 דקות לסיום במצב של 83:84, שלח מאיר טפירו מכה לגוני יזרעאלי. השחקן של הגליל התגלגל לפרקט והשופט עומר אסתרון פסק על הרחקתו של הגארד הוותיק לראשונה בקריירה. זאת למרות שבהילוך החוזר ברור כי יזרעאלי התחזה.

עו"ד שי האוזמן, המנהל המקצועי של אשדוד, אמר לפני ההחלטה: "עומר שופט מצוין והוא לא צריך להוכיח את זה, אבל זאת לא הפעם הראשונה שהוא פוגע בנו. ההחלטה הזו נעשתה בחוסר שיקול דעת. לא היה שום מקום לשרוק לעבירה, ובטח שלא בלתי ספורטיבית".

על פי האוזמן, האשם באירוע הוא הקורבן, לכאורה, גוני יזרעאלי: "גוני הוא זה שצריך להיענש. הוא הודה מול המצלמות שזו היתה הצגה", אמר המנהל המקצועי, "אם שחקן ספורטיבי כמו מאיר מורחק על כזה דבר, אז שחקנים אחרים בליגה, כמו לי ניילון ויהוא אורלנד, צריכים להיות מורחקים בכל משחק. נבקש דיון בנושא הזה, ונדרוש שההרחקה תבוטל" .