שתף קטע נבחר

צ'לסי: דרוגבה מראה סימנים של ייאוש

'הטלגרף' מפרסם כי החלוץ מחוף השנהב חושש למעמדו בקבוצה ושוקל את עתידו. גם יורי ז'ירקוב רמז כי הוא עשוי לעזוב

זה היה רק עניין של זמן. מאז הצטרפותו של פרננדו טורס לצ'לסי חל פיחות במעמדו של דידייה דרוגבה. נראה כי החלוץ מחוף השנהב חש לאן נושבת הרוח והיום (ה') 'הטלגרף' פירסם כי הוא חושש לעתידו במועדון.

 

 

רמז נוסף להעדפות של קרלו אנצ'לוטי הגיע בניצחון על פ.צ. קופנהאגן ביום שלישי, אז ישב דרוגבה על הספסל, כשהמנג'ר תירץ זאת בכך שהוא שיחק 120 דקות בהפסד לאברטון בגביע האנגלי.


דידייה דרוגבה עם פרננדו טורס. לפחות ג'ון טרי מפרגן (צילום: רויטרס)

 

נראה כי גם בשבוע הבא, כאשר יפגשו הבלוז את מנצ'סטר יונייטד, כנראה בהזדמנות הבאמת אחרונה להישאר במאבק האליפות, יקבלו את

חולצת ההרכב טורס וניקולה אנלקה, שכבש צמד בדנמרק. לא מן הנמנע כי זה יהיה הקש שישבור את גב הגמל עבור דרוגבה בן ה-33 והוא יחפש לעצמו יעד אחר לקראת העונה הבאה. 

 

בינתיים, הקפטן ג'ון טרי החמיא ליכולת שהפגינו השלושה בניצחון החוץ בשמינית גמר ליגת האלופות: "טורס ואנלקה היו מצוינים ותמיד תפסו עמדה לפני הבלמים. הם החלוצים הכי טובים בליגה. גם כשדרוגבה נכנס הראה רעב גדול ואני מקווה שזה הסימן שכל אחד ימצא את מקומו בקבוצה. אני בטוח שכל בלם חושש כששחקנים כאלה משחקים מולו".

 

שחקן נוסף שאינו שבע רצון מהדקות המעטות להן הוא זוכה הוא יורי ז'ירקוב, שחזר באחרונה מפציעה. המגן/קשר הרוסי התראיין ל'סאן' בנושא ואמר: "המטרה היחידה שלי כרגע היא לחזור להרכב של צ'לסי. אם אשיג אותה, כל שאר הבעיות שיש לי ייפתרו. אם לא, אתחיל לחשוב על אופציות אחרות".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דידייה דרוגבה
צילום: Getty images imagbank
מומלצים