$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ג'ודו: עלייה חדה לפללשווילי בדירוג העולמי

מדליית הארד בגרמניה סידרה של לג'ודוקא עלייה של 16 שלבים ל-34: "זה נותן לי ביטחון להמשך, צריך לחשוב קדימה"

דניאל רוט  23.02.11 - 17:56
צעד גדול קדימה. פללאשווילי (משמאל)

ימים טובים עוברים על יוסף פללאשווילי. בשבת הוא זכה במדליית ארד בגראנד פרי היוקרתי בדיסלדורף במשקל של עד 73 ק"ג. אמש הוא התבשר על ידי אתר ערוץ הספורט כי הוא נמצא בתהליך מזורז לקבלת אזרחות ודרכון כדי שיוכל לייצג את המדינה בתחרויות בינלאומיות. היום (רביעי) רשם הג'ודוקא עלייה מרשימה של 16 מקומות בדירוג העולמי. יש לציין כי לדירוג משמעות רבה על ההגרלות בטורנירים הקרובים.

נכון לעכשיו מדורג פללאשווילי במקום ה-34, לאחר שקיבל 80 נקודות דירוג בזכות המדליה האחרונה. על פי הקריטריון האולימפי, 20 המדורגים הראשונים יעפילו למשחקים בלונדון ב-2012. יואל רזבוזוב, שהודח בשמינית הגמר בגרמניה מדורג במקום ה-40 במשקל עד 81 ק"ג.

"זה נותן לי ביטחון להמשך", אמר יוסף פללאשווילי לאתר ערוץ הספורט, "הדירוג הטוב גם מסדר לג'ודוקא הגרלה טובה ונוחה יותר. אני צריך עכשיו מדליה נוספת כדי להמשיך במומנטום ובהתקדמות בדירוג. גם בתחרות הקרובה וגם באליפות אירופה". פללאשווילי ייצא השבוע לפולין לתחרות גביע העולם שתתקיים בסוף השבוע.

אריק זאבי, שהפסיד בסיבוב הראשון, ירד למקום ה-21 בקטגוריה עד 100 ק"ג. יש לציין כי כל מדינה יכולה לשלוח למשחקים האולימפיים נציג אחד בלבד לכל משקל. את זאבי מקדימים שלושה ג'ודוקות מרוסיה ושניים ממונגוליה, כך ש"נטו" הוא במקום ה-18.

אליס שלזינגר, שזכתה במדליית כסף בגראנד פרי בדיסלדורף, קיבלה 120 נקודות העפילה למקום השביעי בדירוג, עליה של מקום אחד. ירדן ג'רבי התקדמה גם היא שלב אחד לעשירי, לאחר שצברה 40 נקודות. הפער בין שלזינגר לג'רבי, המתחרות על הכרטיס היחיד ללונדון, עומד כעת על 108 נקודות בלבד. רוני שוורץ מדורגת במקום ה-29 במשקל עד 48 ק"ג.