שתף קטע נבחר

מוריניו: "אני כועס על השופט, היה פנדל ברור"

מאמן ריאל מדריד התרגז אחרי התיקו 1:1 עם ליון בשמינית גמר ליגת האלופות, בגלל שוולפגאנג סטארק לא שרק לנגיעת יד של גורקוף. אנצ'לוטי על ה-0:2 של צ'לסי: "הופעה טובה שלנו"

ז'וזה מוריניו יצא עצבני מה'סטאד דה ז'רלאן'. אחרי שריאל מדריד סיימה בתיקו 1:1 עם ליון במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, כעס המאמן הפורטוגלי על השופט הגרמני וולפגאנג סטארק, שניהל, כזכור, גם את המפגש בין ישראל לקרואטיה במוקדמות היורו.

 

 

מוריניו התרגז בגלל שלא הוענק פנדל לקבוצתו לאחר נגיעת יד של יוהאן גורקוף: "אני צריך לכעוס. ישנם מצבים מאוד ברורים שאין שום ספק לגביהם. הכל התרחש חמישה מטרים מהעיניים של השופט וחמישה מטרים מהעיניים של העוזר שלו. כולם ראו את מה שקרה, לכולם ברור שהיה פנדל והדברים האלה עושים את ההבדל. אני לא יכול לסלוח על דבר כזה".   


מסוט אוזיל נאבק עם ג'רמי טוללאן (AFP) 

 

על כך שהמחליף קארים בנזמה כבש את השער לזכות ריאל אמר המיוחד: "החלטתי לפתוח עם עמנואל אדבאיור בהרכב, מכיוון שידעתי שיהיה משחק קשה, עם כדורים ארוכים והרבה לחץ ומאבק על הכדור. בשל העייפות של השחקנים והירידה בקצב החלטתי להכניס את קארים, שהוא שחקן איכותי". על הגומלין: "הכל פתוח, אנחנו מתמודדים נגד קבוצה טובה".

 

מגן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס: "אנחנו יוצאים מהמשחק הזה בטעם חמוץ-מתוק. הראש למטה אחרי שהיתה לנו תוצאה טובה בידיים". על הפנדל שלדעת אנשי ריאל הגיע לקבוצה אמר ראמוס: "בשביל זה יש שופט במשחק, האמת היא שהיו לנו עוד שתי הזדמנויות טובות להבקיע.


בנזמה בדרך לשער היתרון מול ליון (צילום: AFP)

 

"עכשיו צריך להמשיך לעבוד קשה ולחשוב מה עושים בגומלין. יש לנו יתרון שנשחק בבית, ועם העזרה של הקהל אני מאמין שנוכל לעבור לשלב הבא". המנהל הספורטיבי של ריאל, חורחה ולדאנו: "סוף סוף כבשנו שער במגרש הזה, השגנו תוצאה חשובה".

 

"גילינו אופי, זה מה שחשוב", סיכם בפטימבי גומיס מליון. "מבחינתי זו תוצאה טובה, כי היא משאירה לנו סיכוי לגומלין. גילינו אופי אחרי שספגנו כמו שעשינו נגד ליברפול בשנה שעברה".


אנלקה בדרך לעוד שער בקופנהאגן (צילום: רויטרס) 

 

אנצ'לוטי: "זה רק המשחק הראשון"

לעומת המאבק בין הבלאנקוס לקבוצה הצרפתית, העימות בין צ'לסי לפ.צ קופנהאגן נראה גמור אחרי שאלופת אנגליה השיגה ניצחון 0:2 בדנמרק. המנג'ר קרלו אנצ'לוטי, שחש

 הקלה לאחר שספג ביקורות נוקבות בעקבות ההדחה מהגביע האנגלי, הגיב: "השגנו תוצאה טובה ונתנו הופעה טובה. השחקנים התכוננו כמו שצריך, היו מרוכזים ועבדו קשה. זה רק המשחק הראשון וצריך לשחק היטב גם בגומלין".

 

המנג'ר האיטלקי נשאל לגבי היכולת של פרננדו טורס, ששוב לא הצליח לכבוש אחרי שנרכש מליברפול תמורת 50 מיליון ליש"ט, והשיב: "הוא שיחק טוב מאוד וכל הזמן היה מסוכן, רק שלא היה לו מזל להבקיע". מנגד, מאמן קופנהאגן, סטאלה סולבאקן, כבר ממשיך הלאה: "הפסדנו לקבוצה טובה יותר. הם חזקים יותר, מה עוד שביצענו הרבה טעויות בהגנה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מוריניו עצבני בליון
צילום: EPA
מומלצים