$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בחריין הודיעה על ביטול מירוץ הפורמולה 1

הגראנד פרי הראשון ב-2011 לא יתקיים בגלל המהומות שפרצו באמירות. נסיך בחריין: "כולנו מתרכזים בבניית דיאלוג לאומי חדש". העונה תיפתח בסוף מארס באוסטרליה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  21.02.11 - 20:35
לא יגיע לבחריין. מיכאל שומאכר באימוני פתיחת העונה היום בספרד (gettyimages)

פתיחת עונת הפורמולה 1 החדשה, שהייתה אמורה להיערך בבחריין ב-13 במארס נדחתה בשבועיים לאחר שמארגני מירוץ הגראנד פרי החליטו לבטלו בגלל המהומות שפרצו במדינה. לאחר שמועות ולבטים רבים הודיעה היום (שני) הוועדה המארגנת על ביטול מירוץ הפתיחה.

"הוועדה המארגנת של מירוץ בחריין מאשרת כי היא לא תארח את מירוץ הגראנד פרי העונה כדי שהמדינה תוכל להתרכז בלפתור ולדון בבעיות הלאומיות", כך נכתב בהודעה רשמית שיצאה מנסיכות במפרץ הפרסי. יש לציין כי בימים האחרונים נהרגו לא פחות מ-8 אנשים במסגרת המחאות נגד השלטון.

נסיך בחריין, סלמאן בן חאמד, שיחרר גם הוא הודעה לתקשורת: "כרגע כל תשומת הלב של המדינה מושקע בבניית דיאלוג לאומי חדש עם האזרחים וזו העדיפות הראשונה שלנו. אני רוצה להודות לברני אקלסטון על כל התמיכה וההבנה. הגראנד פרי יחזור לבחריין בעתיד הקרוב".

מוקדם יותר השבוע כבר הודיעו קבוצות הפורמולה 1 שהן לא תגענה למבחני קדם העונה שתוכננו להתקיים בעוד בין ה-3 ל-6 במארס במסלול סאחיר בבחריין בגלל המהומות. במקום בחריין, המבחנים לפתיחת העונה יתקיימו בין ה-9 ל-11 במארס בברצלונה.

עונת הפורמולה תצא בסופו של דבר לדרך ב-27 במארס בגראנד פרי אוסטרליה, שיתקיים באלברט פארק במלבורן. העונה תכלול 19 מירוצים, כאשר לראשונה השנה תארח הודו מירוץ פורמולה 1 בסוף אוקטובר 2011. מירוץ הגמר יתקיים ב-27 בנובמבר בסאו פאולו בברזיל.