שתף קטע נבחר

ריאל מדריד התקרבה מרחק שתי נק' מברצלונה

הבלאנקוס ניצחו 0:2 בבית את לבנטה, בטרם קיימה המוליכה את משחקה מול בילבאו. ולנסיה איכזבה ב-0:0 ביתי עם ספורטינג חיחון. אתלטיקו מדריד ניצחה את סראגוסה 0:1 בחוץ

ריאל מדריד לא מרפה מהלחץ על ברצלונה. אחרי שצימקה במחזור הקודם את הפער בצמרת טבלת הליגה הספרדית לחמש נקודות, ניצחה הערב (ש') הקבוצה של ז'וזה מוריניו 0:2 בבית את לבנטה מהתחתית במסגרת המחזור ה-24.

 

 

בעקבות התוצאה צומק ההפרש בין בארסה לריאל לשתי נקודות בלבד, אבל הקטאלונים יוכלו להגדילו שוב לחמש נק' אם ינצחו את אתלטיק בילבאו ביום א'. קארים בנזמה כבש את השער הראשון של הבלאנקוס מבישול של אנחל די מריה בדקה השישית. בדקה ה-40 הבקיע ריקארדו קרבאליו את השני, כאשר דחק מקרוב אחרי בעיטה חופשית שביצע כריסטיאנו רונאלדו.


שחקני ריאל חוגגים את השער של קרבאליו (AFP) 

 

שער נוסף של עמנואל אדבאיור בתוספת הזמן נפסל בגלל נבדל של רונאלדו. בשערה של לבנטה עמד האורוגוואי גוסטבו מונואה, אשר זכור כמי שהיכה את דודו אוואט לפני שלוש שנים, כאשר השניים שיחקו בדפורטיבו לה קורוניה.

 

בשבוע שעבר גרמה ספורטינג חיחון לליגה הספרדית לעצור את נשימתה, עת סיימה בתיקו 1:1 עם ברצלונה. הערב הוכיחו שחקניו של מנולו פרסיאדו כי אותו הישג לא היה מקרי.


מיגל בריטו מולנסיה ואנדרה קסטרו מספורטינג חיחון (AP) 

 

הקבוצה מאסטוריאס סיימה בתיקו 0:0 באצטדיון 'מסטאייה', מגרשה הביתי של ולנסיה, אשר מדורגת במקום השלישי בטבלה, למרות שהתנופה שלה נעצרה אחרי

שני ניצחונות רצופים. האורחים הסתגרו מאחור והסתפקו בנסיונות יציאה להתקפות מתפרצות.

 

המארחת איכזבה מאוד, הציגה משחק שבלוני וחסר יצירתיות, ולא בעטה לשער עד הניסיון הראשון של טינו קוסטה בדקה ה-86. אתלטיקו מדריד ניצחה בחוץ את סראגוסה 0:1, משער של קון אגוארו בדקה ה-65.

 

בעקבות התוצאה מדורגים הרוחיבלאנקוס במקום השמיני, עם סיכויים להעפיל לליגה האירופית בסיום העונה. המפסידה נותרה במקום ה-17, ועלולה לרדת אל מתחת לקו האדום כאשר יושלמו משחקי המחזור.

 


פורסם לראשונה 19/02/2011 21:09

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ריקרדו קרבאליו
צילום: רויטרס
מומלצים