$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בלגיה: שערי ניצחון לברדה וביטון

חלוץ גנק הבקיע בדקה ה-60 ב-0:1 על מכלן: "מקווה שהלחץ יעבור עכשיו לאנדרלכט". הרכש החדש של שרלרואה כבש את שערו השלישי ב-0:1 על סיינט טרוידן: "שער שמחזיר אותנו לחיים"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  19.02.11 - 23:04
ברדה. 11 שערים ב-19 משחקים (gettyimages)

אילייניב ברדה ודודו ביטון הבקיעו הערב (שבת) שערי ניצחון במדי קבוצותיהן בליגה הבלגית. החלוץ הבאר שבעי הבקיע ב-0:1 של גנק על מכלן, בעוד ביטון עשה זאת ב-0:1 של שרלרואה על סיינט טרוידן.

 

ברדה הבקיע את השער המכריע בדקה ה-60 בנגיחה אחרי כדור חופשי של דניאל פודיל הצכ'י. היה זה שער הליגה ה-11 של החלוץ ב-19 משחקים. בעקבות הניצחון הישוותה הקבוצה של פרנקי ורקראטורן את מספר הנקודות שלה למוליכה אנדרלכט, לה משחק חסר.

ברדה שעלה לשחק עם פציעה בשריר הירך האחורי אמר לאתר ספורט 5: "אני שמח שניצחנו, היה משחק לא קל. מקווה שהלחץ עובר לאנדרלכט ונחכה לראות מה הם יעשו ואם התקדמנו. בכל מקרה ההמשכיות הקבוצתית היא מה שחשובה בדרך למטרה".

ביטון הבקיע את שערו השלישי ברציפות בנגיחה בדקה ה-35. תמיר כחלון (66 דקות) ומתן אוחיון (90) פתחו גם הם בהרכב של הזברות. שרלרואה עדיין נועלת את הטבלה בליגה הבלגית.

"אני מאוד שמח מאושר כי זה היה שער ניצחון שקירב אותנו לקבוצות שמעלינו וזה החזיר אותנו לחיים", אמר בסיום ביטון, "כל משחק פה הוא מעכשיו כמו גמר גביע. אני מאוד מאמין שיש לנו קבוצה טובה שתוכל לשרוד בליגה".

רמי גרשון שיחק 90 דקות בהפסד של קורטרייק 2:1 בבירסחוט.