$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו בניצחון חולון על ראשון. פרנקו: "אופוריה"

המאמן אחרי ה-81:88 מול ראשל"צ: אני לא קוסם, מאוד קשה לנו באימונים". רענן כץ יעניק תרומה נוספת למועדון. בירנבוים: "נצטרך ללמוד מהטעויות שלנו אם אנחנו רוצים להצליח גם בסיבוב השלישי"

אסף אפל  19.02.11 - 21:54

קשה באימונים, קשה בקרב. כך נראית הפועל חולון בתקופה האחרונה. דני פרנקו מנהל את אימוני הקבוצה עם שבעה שחקנים בכירים בלבד והמעבר למשחק מול קבוצות צמרת בליגת לוטו הוא ממש לא פשוט, אך בשבועיים האחרונים זה מסתדר. אחרי הניצחון 80:86 במלחה על הפועל ירושלים, היום (שבת) גברה חולון 81:88 על ראשל"צ באולם הפחים לאחר הארכה.

ללא קשר לשיחות שהוא מנהל עם הפועל ירושלים, רענן כץ שהיה הערב במשחק של חולון, החליט להמשיך לסייע לקבוצה ולהעביר לה מחר (ראשון) תרומה נוספת. כץ לא יגיע מחר למשחק של מכבי חיפה מול מכבי תל אביב ובמקום זאת יהיה נוכח במשחק של הפועל ירושלים שתתארח אצל ברק נתניה.

"אני לא קוסם", אמר מאמן הפועל חולון, דני פרנקו, בסיום המשחק, "יש פה הרבה עבודה קשה של השחקנים האלו ביומיום. במהלך השבוע קשה לנו מאוד להגיע לאימונים טובים וקשה לעשות את המעבר מאימונים מול שחקני הנוער למשחקים בליגה וזה ילך ויהיה יותר קשה בסיבוב השלישי".

על הניצחון עצמו אמר פרנקו: "בהתחלה נפלנו לפיגור בגלל ההתלהבות אחרי הניצחון על י-ם וגם מגיע לראשל"צ קרדיט על ההגנה הטובה. בחצי השני היינו רכים מאוד, עלינו לסל וחיפשנו שריקות מהשופטים במקום לחדור פנימה באגרסיביות. על מצב הקבוצה אמר: "כרגע כולם מפרגנים לנו, ואנחנו באופוריה, אבל בהמשך יהיה לנו קשה מאוד. אנחנו מתמקדים בעיקר בעבודה מנטלית רצינית. הדבר היחיד שאני יכול לעשות כרגע זה להמשיך ולהוציא מכולם את כל מה שיש להם".

צפו בתגובות >

קאסיב פאוול, שקלע 24 נק', הוסיף: "לא שיחקנו חזק ברבעים הראשונים, אבל נלחמנו ובסוף נכנסנו לעניינים. בהארכה נתנו כל מה שהיה לנו וזה הספיק כדי לנצח". על הסגל החסר אמר: "כל אחד צריך להתעלות עכשיו ולעשות את הכי טוב שהוא יכול. אנחנו מכירים את עצמנו ואם נמשיך לשחק כיחידה אחת נוכל להצליח יותר טוב בעתיד".

"אנחנו כמאמנים צריכים להסתכל על טעויות גם בהפסדים וגם בניצחונות", אמר מאמן ראשל"צ, אפי בירנבוים, "איבדנו את המומנטום והם התחילו לחזור. בכל משחק מייצרים טעויות חדשות ותמיד צריך לדעת להתגבר עליהן וזו הגדולה בכדורסל. היינו צריכים לסגור את המשחק הזה, אבל הם חזרו והקהל דחף אותם. בסיום לא שלטנו בקצב המשחק".

יהוא אורלנד הוסיף: "כנראה שזה המקום היחיד שאפשר לאבד בו הפרש כזה. היינו טובים יותר מחולון היום ולא ניצחנו כי אנחנו לא מכבי תל אביב. אנחנו עובדים קשה כל הזמן ואנחנו מאוד מרוצים מאיך ששיחקנו עד 6 דק' לסיום. יכול להיות שנחנו מעט על זרי הדפנה כשהובלנו ברבע האחרון".