$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בני יהודה גברה 0:1 על בני סכנין בדוחא

הכתומים בדרך לפלייאוף העליון? גלבאן הבקיע את השער הבודד בדקה ה-57. ניצחון 3 ב-4 משחקים לדרור קשטן

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  19.02.11 - 20:51
גלבאן חוגג (ניר בוקסנבאום)
גלבאן חוגג (ניר בוקסנבאום)

אחרי פתיחת עונה מאכזבת בני יהודה ממשיכה במסע ההתאוששות שלה. הקבוצה של דרור קשטן השיגה ניצחון חשוב 0:1 על בני סכנין בדוחא שהיה השלישי שלה בארבעת המחזורים האחרונים. הכתומים פתחו בעקבות הניצחון פער של 14 נקודות על הקבוצה של סלובדן דראפיץ' המדורגת במקום הלפני האחרון ובקצב הזה מי יודע, אולי תצליח להתברג שוב בפלייאוף העליון. ההבדל היה פדרו גלבאן. החלוץ הארגנטיני המצויין עלה מהספסל במחצית השנייה והבקיע את שער הניצחון בדקה ה-57.

מהלך המשחק
המחצית הראשונה התאפיינה בשליטה של הקבוצה המקומית. ההזדמנות הטובה במשחק אירעה בדקה ה-23 כשאבו ריא שלח טיל למשקוף של הכתומים. חמש דקות להפסקה עידן ויצמן בעט כדור שפגע באחד משחקני ההגנה של בני יהודה שינה כיוון ופגש את העמוד של איינוגבה.

בדקה ה-50 מרינקוביץ' הגביה כדור לרחבה, בלילי המשיך בנגיעה אבל החמיץ במעט את השער של קנדיל. פספוס גדול של חלוץ בני יהודה. הכתומים המשיכו לתקוף ובדקה ה-57 ג'ורג' אמסיס הזין את פדרו גלבאן בכדור מצויין. האחרון לא התבלבל והכניע את קנדיל מקרוב, 0:1 לבני יהודה. בדקה ה-80 כדור חופשי מצויין של נסטיה צ'ה נעצר על ידי שוער האורחים.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עלא אבו סאלח, מהראן אבו ריא, חאלד חלאילה (עובדה זבידאת/86), אחמד קסום (לירן כהן/62), דניאל מיטב, עידן ויצמן, אטנאס בורנוסאזוב (נסטייה צ'ה/62), קוסטדין אזארוב.
בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, לירוי צעירי, קסטוטיס איבסקביצ'יוס, שלומי לוי (פדרו גלבאן/46), פיני בלילי, ננאד מרינקוביץ', ג'ורג' אמסיס.