$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פרננדס בארץ: "מוכן להעביר כסף לנאמנות"

מאמן הנבחרת: "הפקדתי את כל הכסף המדובר בשווייץ. מעולם לא הגישו נגדי תלונה פלילית מהמועדון בקטאר"

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  19.02.11 - 18:47

משבר על הקווים? דווקא מסתמן שהנושא בדרך לפתרון. מאמן הנבחרת לואיס פרננדס נחת בארץ וייפגש ביום ראשון עם יו"ר ההתאחדות אבי לוזון על מנת לפתור בימים הקרובים, כמו שדורשת ההתאחדות, את בעיותיו מול פיפ"א, שכזכור הודיעה על השעייתו המיידית של הצרפתי. המאמן דבק בעמדתו ונראה שהדברים יוסדרו בימים הקרובים.

עם נחיתתו הגיב פרננדס לדברים שפורסמו בתקשורת הצרפתית, לפיהם הוגשה נגדו תלונה פלילית בגין חוב למועדון א-ראיין מקטאר. "מעולם לא הגישו נגדי תלונה פלילית מהמועדון בקטאר", התעקש.

"יש לי הוכחות שהפקדתי את כל הסכום, 400 אלף יורו, בבנק בשווייץ", הסביר פרננדס. "הגשתי תלונה נגד הבנק כדי שיבדקו מי האנשים שמשכו את הכסף בינואר 2010, ואני מבקש מהתובע הכללי ומהבנק הפדרלי שימצאו מי האיש או האנשים שמעלו בכספים שהגשתי".

בנוסף, פרננדס העביר מסר חד וחלק לגבי עתידו: "אני מבקש מפיפ"א לקחת בחשבון שהכסף עבר ואני מוכן להעביר מתי ולאן שיאמרו לי 400 אלף יורו בנאמנות עד שהדברים יתבהרו. יש לי הוכחות, אני מוכן להעביר את הסכום לאן שפיפ"א תגיד לי עד שיוכח לאן הכסף הלך".