$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צ'לסי עפה מהגביע האנגלי, יונייטד כבר ברבע

אברטון העיפה את המחזיקה היוצאת עם 3:4 בפנדלים אלכס פרגוסון וחניכיו גברו 0:1 על קרולי טאון החובבנית. גם בירמינגהאם וסטוק ברבע

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  19.02.11 - 17:24
השנה הם כבר לא יהיו גביע (gettyimages)
השנה הם כבר לא יהיו גביע (gettyimages)

צ'לסי מתאוששת? בכלל לא נראה ככה. הכחולים של קרלו אנצ'לוטי עפו מהגביע האנגלי אחרי שהפסידו 4:3 בפנדלים לאברטון, שהמשיכה לשמינית הגמר. מנצ'סטר יונייטד כבר ברבע (0:1 על קרולי החובבנית), גם בירמינגהאם (0:3 על שפילד וונסדי) וסטוק (0:3 על ברייטון) העפילו לשלב 8 האחרונות של המפעל

צ'לסי - אברטון 1:1 (4:3 בפנדלים)
בסטמפורד ברידג' דיברו בזמן האחרון על התאוששות, על חזרה למירוץ ועל הסגל המנוסה. ואז באה הנפילה הזאת, שלקחה למחזיקה הנוכחית את הגביע.

מול יותר מ-41 אלף צופים בלונדון נלחמו האורחים מליברפול וגררו את הכחולים להארכה. אנצ'לוטי החליט להמר על התקפה והכניס את ניקולה אנלקה על חשבון פלורן מאלודה, ובדקה ה-104 היה זה פרנק למפארד שהכניע את טים האוורד. גמור? ממש לא.

השעון תיקתק, הדקות חלפו ובדקה ה-119 הגיעה הבשורה. לייטון ביינס בעט מסף הרחבה ומצא את הרשת של פטר צ'ך. הקבוצות עברו לדו-קרב מהנקודה הלבנה.

למפארד כבש, צ'ך עצר את הפנדל של ביינס, דרוגבה וג'אגיילקה שמרו על סטטוס-קוו ואנלקה, שהחמיץ את הפנדל ההוא בגמר האלופות ב-2008, נבלם אצל האוורד. ארטטה איזן, אסיין והייטינחה קבעו 3:3, ופיל נוויל הוותיק חתם 3:4 בפנדלים. בשמינית יתמודדו המרסיסיידרס מול רדינג.

מנצ'סטר יונייטד - קרולי טאון 0:1
מוליכת הפרמייר ליג עברה לרבע הגמר לאחר ניצחון דחוק על הקבוצה החובבנית. יונייטד הצליחה לפרוץ את הגנת האורחים פעם אחת בלבד במשחק, כאשר בדקה ה-28 הרמה של דארן גיבסון מצאה את הראש של ווס בראון הוותיק שהכניעה את מישל קיפרס. אלכס פרגוסון החליט שאין לו מספיק מחץ בהתקפה ובמחצית הכניס את וויין רוני. למרות זאת, הייתה זו דווקא האורחת שהייתה קרובה לשיוויון, כאשר  בתוספת זמן נגיחה של ריצ'רד ברודי מצאה את המשקוף של אנדרס לינדגארד.

בירמינגהאם - שפילד וונסדי 0:3
הקבוצה של אלכס מקליש שמתקשה להבקיע בליגה חגגה על חשבון הינשופים בדרך לרבע הגמר. הצ'יליאני ז'אן בוסאז'ור פתח את מסכת השערים בדקה ה-6 אחרי אסיסט שקיבל מלי בוייר. אובאפמי מרטינס הכפיל (17) בשער בכורה ודייויד מרפי (53) חתם.

סטוק - ברייטון 0:3
הפוטרס פירקו את היריבה מהליגה השלישית במחצית הראשונה והלכו לנוח. ג'ון קארו (14) הנורבגי, ג'ון וולטרס (22) וראיין שואוקרוס (43) הבקיעו לקבוצה של טוני פוליס.