$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מכבי ת"א הפסידה 1:0 להפועל חיפה בבית

מיכה וג'ורג', גם קהת שיחק, אבל לקבוצה שחולמת על אליפות אסור להיראות ככה בבית. איוניר בשלו: "אם עוד כמה ישחקו ככה, נעלה עם עוד צעירים. לא שיחקנו טוב? מאז שבאתי יש רק נצחונות ותיקו אחד"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  19.02.11 - 17:00

אז מי את מכבי תל אביב? קבוצה שנבנתה בתקציב של למעלה מ-100 מיליון שקל ושמתיימרת לרוץ לאליפות או קבוצה בבנייה שזורקת למים הקרים שחקנים צעירים? לא ממש ברור. אחרי כל המיליונים שנשפכו בקיץ החליט איוניר בצעד אמיץ לעלות בהרכב את דור מיכה ואלירן ג'ורג' מהנוער, אבל חניכיו נראו רע מאוד והפסידו הערב (שבת) 1:0 להפועל חיפה בבלומפילד. היה זה הפסד הליגה הראשון של מכבי בעידן איוניר, אחרי 4 ניצחונות ותיקו. אפשר להפסיד, אבל ביכולת העלובה שהציגה מכבי אין לה שום סיכוי להמשיך לרדוף אחרי מכבי חיפה והפועל תל אביב במירוץ אחר התואר.

הפועל חיפה מנגד שעקצה כבר את הפועל ת"א בסיבוב הקודם, סחטה 0:0 ממכבי ובדרבי, שוב הוכיחה שהיא בנויה למאבקים מול קבוצות גדולות. חניכיו של ניצן שירזי לא נפלו לרגע מקבוצת המיליונים של גולדהאר. את עיקר המחמאות צריך לזקוף לעבודה שאחרי השער של ממן (71), האדומים מהכרמל המשיכו לתקוף, להטריד ולאיים על השער של שטראובר. ביכולת הזאת הקבוצה של כץ בהחלט יכולה לראות עצמה מועמדת לסיים בפלייאוף העליון.

מהלך המשחק
איוניר פתח שבוע שני רצוף עם דור מיכה בהרכב, כשחברו לקבוצת הנוער, אלירן ג'ורג', ערך בכורה כמגן ימני. ההרכב הניסיוני הזה, איך נאמר בעדינות, לא ממש הוכיח את עצמו במחצית הראשונה שהייתה מתחת לכל ביקורת. לא הנעת כדור, לא משחק אגפים, לא תנועה, פשוט כלום. במשך 45 דקות שלמות הצהובים לא סיכנו אפילו לא פעם אחת את שערו של קאלה. דקה בתוספת הזמן סוף סוף ראינו משהו, אבל דווקא מהצד השני. בלדוט שלח כדור חופשי מסובב מ-20 מטרים, שטראובר זינק טוב וקלט.

ישראלביץ' נכנס בפתיחת המחצית השנייה במקומו של בוזגלו ומכבי נראתה מעט יותר טוב, אך ההזדמנות הגדולה נפלה בצד של האורחים. בדקה ה-64 חנן ממן מצא עצמו לבד ברחבה ובעט מ-12 מטרים כדור שטוח ששרק ליד שערו של שטראובר. בחלוף 4 דקות מבצע אישי יפה של אלירן עטר שחדר לרחבה הסתיים בבעיטה מסובבת מעל השער.

 19 דקות לסיום הדהימו האדומים את יושבי בלומפילד. בן בסט הגביה מצד שמאל, בלדוט הוריד יפה לממן, שנותר חופשי מול שטראובר, וירה פנימה, 0:1 לחיפאים. הקבוצה של שירזי כמעט הכפילה את היתרון (74) אבל בן בסט שלח את הכדור לשמיים באחד על אחד מול שטראובר. איוניר הכניס את קולאוטי, אבל בדקות הסיום ראינו שליטה ברורה של האורחים.

הרכבים
מכבי ת"א
: לירן שטראובר, אלירן ג'ורג', סאבו פאביצ'יביץ', אבי סטרול, יואב זיו, ג'יבריל סידיבה (רועי קהת/80), האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו (גיז'רמו ישראלביץ/46), דור מיכה (רוברטו קולאוטי/72), אלירן עטר, דמיטאר ראנגלוב.

הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עומר ורד, סביטי ליפניה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, חנן ממן (גולן חרמון/86), יוסי דורה, גל אראל, סאשה סטויאנוביץ' (אמיר אבו ניל/61), אסי בלדוט (רן אבוקרט/74), עדן בן בסט.