$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

היכל התהילה: מילר ונלי לא, מאלין ורודמן כן

גארד העבר וה"תולעת" בין 12 הפינאליסטים לכניסה במחזור 2011. גם ווילקס, אטלס, סמפסון, מוטה וצ'יקס

אייל גרוסברד  19.02.11 - 10:19
רודמן (gettyimages). ייכנס?

רג'י מילר לא ייכנס להיכל התהילה השנה. אבל לא מעט שמות עבר גדולים כן יהיו שם. דניס רודמן, "התולעת" ומשאבת הריבאונדים של דטרויט ושיקגו, הגארד ג'מאל ווילקס וטקס וינטר, עוזר מאמן הבולס והלייקרס תחת פיל ג'קסון והאיש שהגה את התקפת המשולש, נמצאים בין 12 הפינאליסטים שעשויים להיכנס להיכל בספרינגפילד, מסצ'וסטס. הטקס הרשמי בהיכל יתקיים באמצע חודש אוגוסט.

  • בין שבת לראשון, 03:30, שידור חי ב-5LIVE+: תחרויות ההטבעות והשלשות
  • בין ראשון לשני, 03:30, שידור ישיר בספורט 5 ובספורט HD5: האולסטאר
  •  לפנות בוקר (שבת) פורסמו שמות המועמדים הסופיים, מתוכם ייבחרו אלו שייכנסו להיכל בטקס שייערך במהלך פיינל פור המכללות בחודש אפריל. רודמן זכה בעברו בחמש אליפויות, שתיים עם דטרויט ושלוש בשיקגו, בעוד שווילקס זכה ב-4 אליפויות במדי גולדן סטייט והלייקרס אחרי שכיכב במכללת UCLA.

    יחד עימם נכללים ברשימת המועמדים הסופיים מוריס צ'יקס, עוזר מאמן אוקלהומה כיום ועד לא מזמן מאמן ראשי אשר הוביל את פילדלפיה הגדולה של תחילת שנות ה-80, כריס מאלין, ג'נרל מנג'ר גולדן סטייט שכיכב שנים רבות תחת דון נלסון בווריירס, הסנטר רלף סמפסון, שיחד עם האקים אולג'ואן הרכיב את צמד תאומי המגדל לפני שפציעות הכריעו את הקריירה שלו מוקדם מהצפוי, ואל אטלס, שחקן העבר אשר מכהן כיום כסגן נשיא ועוזר הג'נרל מנג'ר בווריירס, שהוביל את הקבוצה לאליפות ב-1975 כמאמן ראשי.

    המאמן דיק מוטה, השחקנית תרזה אדוארדס ומאמנת הנשים טארה ונדרביר משלימים את הרשימה, אליה יצטרפו באפריל מספר שמות עבר נוספים, חלקם אירופים. מילר יצטרך להמתין למועמדותו הבאה, שככל הנראה תגיע ב-2012, כמו גם נלסון, המאמן בעל כמות הנצחונות הגבוהה בהיסטוריית ה-NBA.