$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דרון וויליאמס מודה: הובלתי לעזיבת סלואן

רכז יוטה על התפטרות מאמנו בן ה-69: "היה פער גילאים עצום בינינו, זה דור שונה. אני לא יכול לנהל שיחה זהה עם סבתא שלי ועם חבר. לקורבין ילדים בגילי"

אייל גרוסברד  19.02.11 - 09:26
דרןו וויליאמס (gettyimages). מאז עזיבת סלואן עוד לא ניצח משחק אחד

אחרי ההכחשות הגיע הוידוי: דרון וויליאמס, רכז וכוכב יוטה, הודה כי פער הגילאים בינו לבין מאמנו לשעבר, ג'רי סלואן האגדי, הפריע וגרם לחילוקי הדעות ולמהלך שהוביל להתפטרותו המפתיעה של המאמן.

  • בין שבת לראשון, 03:30, שידור חי ב-5LIVE+: תחרויות ההטבעות והשלשות
  • בין ראשון לשני, 03:30, שידור ישיר בספורט 5 ובספורט HD5: האולסטאר
  • וויליאמס הכחיש בימים האחרונים סדרה של ויכוחים ועימותים בינו לבין סלואן, אולם הלילה הודה כי היה מעוניין בשינוי בקבוצה. "אני בן 26, ג'רי סלואן בן 69, זהו פער גילאים עצום. זה עידן שונה, דור שונה. אני לא יכול לנהל אותה שיחה עם סבתא שלי כמו עם חבר. אןי בזה שום דבר רע. טיירון קורבין (מחליפו של סלואן בתפקיד מאמן הג'אז, א.ג) צעיר יותר ויש לו ילדים בגילנו, ואני חושב שזה עוזר לנו להסתדר טוב יותר".

    וויליאמס הדגיש את תמיכתו בקורבין, עוזרו של סלואן בשש העונות האחרונות ושחקן יוטה בעבר "הייתי לצידו בשש השנים האחרונות. יש הרבה דמיון באישיות בינו ובין סלואן כי הוא עבד תחתיו, כי זו אותה השיטה. הוא צעיר יותר ויכול להתחבר אלינו השחקנים בצורה טובה יותר".

    סלואן פרש מתפקיד מאמן יוטה אחרי הפסד לשיקגו, זאת אחרי ששימש כמאמן הקבוצה ב-23 השנים האחרונות. ימים ספורים קודם לכן עוד הספיק להאריך את חוזהו במועדון. תחת קורבין נוצחה יוטה ב-3 המשחקים הראשונים שקיימה בעידן פוסט-סלואן.