$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דייויד בלאט: אנו במינוס משמעותי מול ברסה

מכבי נחתה בנתב"ג אחרי הנצחון בלובליאנה שהבטיח את המקום בהצלבה. אליהו: "השחקנים נתנו חצי שני גדול. שמח שידענו לצאת מהבור". מזרחי: נהנתי בצורה אדירה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  18.02.11 - 17:34

אחרי שחגגו בלובליאנה עם 65:83 והבטיחו את המקום בהצלבה, נחתו היום (שישי) שחקני מכבי תל אביב בנתב"ג, כשהראש כמובן כבר בשבוע הבא במשחק על המקום הראשון מול ברצלונה בהיכל נוקיה.

מאמן מכבי ת"א, דייויד בלאט, אמר: "הייתי מסופק מכל המשחק. הרבע השני אומנם לא היה טוב ולא שיחקנו נגד קונוסים אבל בסך הכל יצא נהדר. ברצלונה? בהחלט שזה הקרב על המקום הראשון בבית, שרק היום אנחנו יכולים לדבר על זה. אנחנו במינוס די משמעותי, בטח נגד קבוצה כזאתי אבל נעשה את המיטב כפי שאנחנו תמיד עושים".

ליאור אליהו: "טוב קודם כל שהשארנו לעצמנו את הסיכוי לקחת את המקום הראשון בבית. שנית, אנחנו בכושר טוב וידענו שאנחנו עדיפים. הפנמנו את זה טוב כולנו במחצית וביצענו את מה שצריך במחצית השניה. נתנו מחצית שנייה גדולה. ידענו לצאת מהפיגור כמו גדולים, באולם עם קהל טוב של 13-14 אלף צופים. עשינו עבודה גדולה ואני שמח שהצלחנו לצאת מהבור שנקלענו אליו במחצית הראשונה".

שמעון מזרחי התייחס לתקיפת האוהדים: "זה היה מאוד לא במקום ש-3 נשים ו-3 אוהדים נתקפו, הם היו בדרך מהמגרש למלון, דרך מאוד קצרה. האוהד קיבל טיפול על ידי הצוות הרפואי שלנו ולאחר מכן הובל לבית חולים ויש לו טיסה שיועדה לו מראש היום מראש ואני מקווה שהוא יספיק אליה".

על הופעת הקבוצה: "נהנתי בצורה אדירה, לחזור מפיגור 8 ולהגיע למצב של 2:17 זה נהדר ואני חושב ש-21 אסיסטים במשחק ו-4 שחקנים בסביבות 17 נקודות. עכשיו מסתכלים קדימה. יש לנו את חיפה ביום ראשון ואת ברצלונה ביום חמישי, שזה אמור להיות משחק צמרת של מאבק על המקום הראשון בבית".