$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

נוער: צפו ב-1:3 של מכבי ת"א על בית"ר י-ם

המארחים עלו ל-1:0, אולם מוליכת הטבלה הגיבה בצמד של דאבור ושער למזכרת מהמחליף, ושמרה על יתרון 3 נק' בפסגה במחזור ה-19. מכבי חיפה, ה-2 בטבלה, הביסה את הפועל חיפה בדרבי 0:3

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  19.02.11 - 12:00

המירוץ לאליפות של מכבי ת"א ומכבי חיפה נמשך גם במחזור ה-19 בליגה הלאומית לנוער. הצהובים חזרו עם נצחון חוץ בבית וגן, שם הפכו פיגור מול בית"ר ירושלים לנצחון 1:3, בעוד שהירוקים הביסו את הפועל חיפה 0:3 בדרבי שהועתק למגרש בירכא.

למכבי תל אביב, שהגיעה לבירה ללא מספר שחקני הרכב שהוקפצו לבוגרים, 50 נק' בראש הטבלה, כשחיפה מדורגת שניה עם 47 נק'. ההפסד היחיד העונה של הקבוצה של עמיר תורג'מן היה מול החיפאים. בני יהודה, השלישית בטבלה, נותרה עם 30 נק' אחרי שנוצחה במשחק חוץ על ידי הפועל ראשון לציון 2:4.

בית"ר ירושלים-מכבי ת"א 3:1
רועי קהת, מלך שערי הקבוצה עם 12 כיבושים, נעדר מההרכב של עמיר תורג'מן לאחר שהוקפץ לסגל של איוניר ובמקומו פתח בהרכב בן בן יאיר. גם אלירן ג'ורג' חסר למאמן עמיר תורג'מן. יעקב רקוטש שופט את ההתמודדות במגרש בית וגן.

כבר בדקה השניה ובהזדמנות הראשונה שלה במשחק עלתה בית"ר ליתרון מפתיע. נחמיאס עצר בעבירה מאחור מתפרצת של המארחים, ואת כדור העונשין הגביה עומר נחמני לרחבת הצהובים, אליו הגיע במהירות טל כחילה, בנו של בלם העבר אהוד כחילה, שנגח בעוצמה לפינה הרחוקה של ברק לוי ופנימה, 0:1.

מכבי התעשתה במהירות. בדקה ה-7 הוגבה כדור קרן לרחבת בית"ר, ומונס דאבור מצא עצמו חופשי ונגח לרשתו של שגיא בן יצחק, 1:1. שער שמיני העונה לדאבור.

מכבי המשיכה את הלחץ, כשמרבית ההתקפות יצאו מרגליו של בן בן יאיר. בדקה ה-12 ניסה בן יאיר לבעוט מתוך הרחבה, אולם בן יצחק היה במקום. בדקה ה-33 הגיע המהפך: כדור רוחב נשלח לרחבת בית"ר, ודאבור המהיר הקדים את בן יצחק ושני מגינים ודחק פנימה, 2:1 למכבי. לבית"ר ניתנה הזדמנות פז להשוות בדקכה ה-38, כשנתנאל בן סימון קיבל כדור נהדר ל-1 על 1 מול ברק לוי, אך השוער זינק מצוין והדף ברגלו.

המחצית השניה לא התאפיינה במצבי כיבוש מסוכנים. אבל היה שווה לחכות לגולאסו בדקה ה-88: עמרי אלטמן, שנכנס כמחליף, קיבל כדור בקצה הרחבה של בית"ר, חתך לצד שמאל ושלח כדור אדיר נפלא בחצי גובה לרשת, 3:1.

"אני מאוכזב, אבל השחקנים עשו את המקסימום. חבל שלא הצלחנו לשמור על היתרון", סיכם איתן מזרחי, מאמן בית"ר, שערב המשחק חזה נצחון של 0:1 לקבוצתו. בצד המנצח אמר עמיר תורג'מן: "לא היה קל בכלל. בית"ר קבוצה טובה מאוד ששיחקה היטב בהתחלה. לאט לאט עשינו את הדברים שלנו נכון. תמיד קשה לשחק בירושלים. היה גול יפהפה של אלטמן. אני מרוצה מאוד מהגישה והרצון של השחקנים וכמובן מהנצחון. השחקנים שלי מתקדמים ומגיעים לתוצאות".

"התלבש, אני שמח מאוד והכי חשוב שניצחנו", סיפר אלטמן על השער. על הדיווחים על התעניינות קבוצות מאירופה בו, אמר: "החלום הוא להגיע לקבוצה גדולה באירופה, לא משנה איזו. יש דברים, כשיהיה משהו כולם יידעו". דאבור סיכם: "האימונים שלנו עם הבוגרים של מכבי עוזרים לנו מאוד להתקדם. מוטי איוניר מדבר איתנו המון ועוזר לנו. אני צנוע, החלום כרגע הוא להגיע לבוגרים של מכבי".

הרכב בית"ר ירושלים: שגיא בן יצחק, אדיר מנשה, טל כחילה, קרלוס לואיסה, נאור סבג, מתן נתנאל, עומר נחמני, צחי אליחן, אופיר קריאף, ברק מנשה.

הרכב מכבי ת"א: ברק לוי, טקלה אמסלש, מישל נחמיאס, אורי כהן, רוסלן ברסקי, משה לוגסי, בן בן יאיר, ריף פרץ, דין אקפי, גאל מרגוליס, מונס דאבור.

הפועל חיפה-מכבי חיפה 3:0
מכבי חיפה מדברת בשלישיות. אחרי ה-1:3 על מכבי פ"ת, הקבוצה של איתי מרדגי השלימה סוויפ בדרבי. בסיבוב הקודם של נגמר ב-0:7 במגרש קצף, הפעם הירוקים ריחמו מעט יותר, גם לאור העובדה שסבלו מתנאי המגרש הגרועים.

הדרבי החיפאי הועבר מהמגרש בקרית חיים למגרש בירכא, אבל זה לא מנע מהירוקים לעלות ליתרון. בדקה ה-35 שלח שאדי שעבאן כדור לרחבה של ניב אנטמן, שם היה זידאן עמאר שמול השוער בעט לרשת, 1:0.

עמאר היה מעורב גם בשער השני של חיפה בפתיחת המחצית השניה. בעיטה של הכוכב הצעיר פגעה בקורה של אנטמן, את הריבאונד ירה פנימה מקרוב הייתם חלבי, 2:0. עמאר, הפעם לא בגלל מבצע אישי על המגרש, סייע לאיתי מרדכי, מאמן מכבי, לצאת גדול בדקה ה-80. רועי עטר, בנו של ראובן עטר, החליף את עמאר בדקה ה-79 ודקה אחר כך, בנגיעה הראשונה שלו בכדור, העלה את הירוקים ל-3:0. (סיקור המשחק באדיבות "מכבי חיפה און-ליין")

מכבי פ"ת-מ.ס אשדוד 0:3
המארחים ממשיכים להתקרב לצמרת אחרי העצירה הזמנית מול מכבי חיפה, ובזכות הפסדי בני יהודה וטוברוק המלאבס רחוקים רק 2 נק' מהמקום השלישי ולהם 28 נק'. גידי קאניוק העלה את פ"ת ליתרון בדקה ה-35, ובמחצית השניה הוסיפו דיויד בקל (80) ועומר עראקי (82) שערים שקבעו את התוצאה הסופית.

יתר התוצאות
הפועל תל אביב-בית"ר נס טוברוק 0:1
מכבי נתניה-הפועל כפ"ס  1:0
הפועל רעננה-הפועל רמת גן 2:1
הפועל קרית שמונה - בני סכנין 1:1