שתף קטע נבחר

אורנית שוורץ: "אנחנו עובדות כמכונה, יש דרך"

שבוע לפני חצי גמר היורוקאפ, פורוורדית אליצור רמלה חגגה 75:81 ברמת השרון ועלייה לחצי גמר הגביע: "ניצחון שייתן לנו דחיפה מנטאלית להמשך"

שלושה מפגשים נערכו עד כה העונה בין שתי היריבות הגדולות של כדורסל הנשים הישראלי, אליצור רמלה ואלקטרה רמת השרון. האחרון מביניהם, אמש (ה'), היה הדרמטי והמרתק מכולם. הקבוצה של עדן ענבר נחלצה מפיגור דו-ספרתי במחצית הראשונה בדרך ל-76:81 וכרטיס לחצי גמר הגביע.

 

"המסקנה שלי היא שאנחנו קבוצה", סיפרה אורנית שוורץ, שהיתה שותפה מלאה לדרמה באולם אורנים. "בנו את רמלה העונה כדי שתהיה פה קבוצה. אנחנו מרגישות את החיבור הנדיר שיש בין השחקניות. הניצחון הזה ייתן לנו דחיפה מנטאלית אדירה להמשך הדרך".

 

שוורץ קלעה לא מעט שלשות חשובות, בעיקר במחצית השנייה, בדרך למהפך של רמלה ולניצחון על היריבה המרה. "יש הרבה שחקניות טובות, הביאו שמות גדולים בענף, אבל היתרון הגדול שלנו הוא שאנחנו יחד. קבוצה במלוא מובן המילה".

 

לשוורץ ורמלה יהיה זמן מועט לחגוג. כבר ביום חמישי תפגוש הקבוצה של ענבר את אתינאייקוס היוונית במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר היורוקאפ. "אני הרבה שנים בכדורסל ובאמת שלא זוכרת שנה כל כך קשה", הודתה שוורץ והסבירה. "אני שמה בצד את דקות המשחק, זה קשה מנטאלית וגם מבחינת העייפות של הגוף".

 

"הגענו לרמת השרון והיה הרבה לחץ, הרגשנו אותו, תירוצים תמיד יש, אבל לא רצינו להשתמש בהם. אנחנו עובדות כמכונה. יש דרך, כל אחת יודעת את התפקיד שלה, מה היא צריכה לעשות, פה מגיע כל הכבוד לצוות המאמנים שעושה עבודה מדהימה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אליצור רמלה מול אלקטרה רמה"ש
צילום: אורן אהרוני
מומלצים