$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ונקובר שוב חוזרת? ההורנטס עשויים לעבור לקנדה

עשור אחרי עזיבת הגריזליס, מצבה של ניו אורלינס עשוי להביא למעברה. יושב ראש חברת "קאנוקס", בעלי קבוצת ה-NHL ונקובר קאנוקס, מעוניינים לרכוש את הפרנצ'ייז. דייויד סטרן אופטימי

אייל גרוסברד  17.02.11 - 11:00
סטרן. ונקובר שוב על המפה?

האם בקרוב שוב תזכה ונקובר בקבוצת NBA וקנדה תקבל קבוצה שניה בליגה הטובה בעולם? חברת "קאנוקס ספורט ובידור" מעוניינת לקבל פרנצ'ייז, והיו"ר פרנצ'סקו אקילני החל בבדיקות לגבי האפשרות לקבל את הזכיון על ההורנטס, למקרה והקבוצה תיאלץ לעזוב את ניו אורלינס.

כידוע, ההורנטס עברו לשליטת הליגה לאחר שלא נמצא רוכש למועדון. דייויד סטרן, קומישינר ה-NBA המנסה בשלב זה למנוע את עזיבת ההורנטס מניו אורלינס, הודה לא מכבר כי הוא מתחרט על כך שאיפשר לגריזליס לעזוב את קנדה ולעבור לממפיס.

לפי דיווחים בקנדה, אקילאני בודק אפשרות של רכישה, אולם בשלב הנוכחי מנסה היושב ראש למצוא שותפים עסקיים שיסייעו לו לרכוש את הקבוצה. יש לציין כי ה"קאנוקס" הם בעלי קבוצת  NHL בונקובר בחמש השנים האחרונות. לפי פרסום, הקבוצה מילאה את מגרשה הביתי ב-337 משחקים ברציפות ורשמה רווחים של 50 מיליון דולרים.

ה-NBA רכשה את ההורנטס ב-310 מיליון דולרים למרות שלמגזין פורבס העריך את שווי הפרנצ'ייז ב-280 מיליון דולרים בלבד. סטרן החמיא ל"קאנוקס" על ניהול קבוצת ההוקי, ואמר כי ייתכן מו"מ עימה בקרוב לגבי מעבר לקנדה: "הם עושים עבודה נהדרת. הנושא בבדיקה".

הגריזליס עזבו את ונקובר לממפיס ב-2001 אחרי שש עונות בלבד. סטרן כינה את המהלך כ"חרטה הגדולה ביותר שלי ב-27 השנים ב-NBA". אקילאני בודק אפשרות לרכוש קבוצת NBA החל מ-2005, מאז שההורנטס נאלצו לעזוב את ניו אורלינס לאוקלהומה סיטי עקב נזקי הוריקן 'קתרינה'.