שתף קטע נבחר

ואן פרסי: "ניצחנו את ברצלונה בסגנון שלה"

החלוץ ההולנדי חגג את ה-1:2 הגדול על בארסה במשחק הראשון בשמינית גמר הצ'מפיונס. פברגאס: "אנחנו בוגרים בשנה לעומת ההדחה מולם אשתקד". ונגר: "אחד הלילות המיוחדים שלנו". העיתונים הקטאלוניים טוענים: "השופט חבר של מוריניו"

המבצר שוב עשה את שלו. מאז נפתח איצטדיון האמירויות, ארסנל מעולם לא הפסידה בו לקבוצה שאינה מאנגליה. היידה שניצחה אותה בביתה בצ'מפיונס ליג היתה מנצ'סטר יונייטד והמאזן נשמר גם הערב (ד'), אחרי המהפך הגדול ב-1:2 על ברצלונה.

 

  • הצטרפו לפייסבוק של ynet וקבלו עדכונים חמים וסרטונים בלעדיים
  • הצטרפו לעמוד של ynet ספורט בפייסבוק

     

    "אנחנו שמחים מאוד מהמשחק שלנו, ניצחנו אותם בסגנון שלה", סיכם בסיום רובין ואן פרסי, מי שפתח את הדרך למהפך עם שער שיוויון מזווית אפס בדקה ה-78.


    ארשבין ובנדטנר חוגגים מהפך ענק באמירויות (צילום: AFP)

     

    החלוץ ההולנדי הוסיף: "נתנו את הכל והיה לנו קצת מזל, אבל בסך הכל נראה לי שהגיע לנו לנצח". ואן פרסי לא שכח להודות לקהל של התותחנים: "האוהדים היו מדהימים, אנחנו מודים להם על העידוד הנפלא לאורך כל המשחק".

     

    ססק פברגאס, השריד האחרון מגמר הצ'מפיונס בו ארסנל הפסידה ב-2006 לבארסה, התייחס לשאלה מה ההבדל בין ארסנל של העונה לזו שהודחה אשתקד בידי אותה ברצלונה: "אנחנו בוגרים בשנה ואפשר להגיד שאנחנו בגילאים המתאימים. גם יש לנו פחות פצועים השנה מאשר לפני שנה, אבל בכל מקרה הכל פתוח לקראת הגומלין".


    "אחד הלילות המיוחדים שלנו". ארסנל חוגגת (צילום: רויטרס)

     

    ארסן ונגר, שסוף סוף זכה לחייך מול קבוצה גדולה, אמר בסיום: "זה היה אחד הלילות המיוחדים שלנו. המשחק הזה הבטיח הרבה והוא לא אכזב. סבלנו בלא מעט חלקים מהמשחק, אבל לרגע לא הרמנו ידיים".

     

    מנג'ר התותחנים סיכם לקראת הגומלין: "עכשיו נלך לקאמפ נואו ונשחק את המשחק שלנו. אנחנו לא יכולים ללכת לשם ולהתגונן כי לא ייצא לנו מזה כלום. ניתן את כל מה שיש לנו".


    להתראות בהמשך הדרך. ונגר וגווארדיולה עוד ייפגשו (צילום: AFP)

     

    וייה: "אפשר להפוך את התוצאה בגומלין"

    מהעבר השני, אכזבה גדולה. ברצלונה יכולה היתה לסגור את המשחק עוד לפני השוויון של ארסנל, אך בסופו של דבר ספגה שני שערים מהירים וחזרה הביתה בידיים ריקות.

     

    המאמן פפ גווארדיולה אמר: "היה משחק פנטסטי. לשתי הקבוצות היו הזדמנויות רבות. חבל שהפסדנו, אבל ידענו שארסנל קבוצה מצוינת ושצריך להיזהר במיוחד מהמתפרצות המהירות שלה".


    מסי מול סונג. הארגנטיני שוב לא כבש על אדמת אנגליה (צילום: רויטרס)

     

    לקראת הגומלין, המאמן אמר: "שלטנו במשחק ברוב חלקיו. בקאמפ נואו נצטרך להגיע פחות או יותר לאותן הזדמנויות, אבל גם לנצל אותן, בניגוד למה שקרה הערב. הפסדנו הפעם, אבל עדיין יש את הגומלין ואני בטוח שיהיה משחק פתוח ומהנה כמו הפעם".

     

    דויד וייה, כובש שער היתרון של ברצלונה סיכם: "עכשיו יש לנו הפסקה קלה במפעל הזה וצריך להתרכז ביתר המפעלים בהם אנו משתתפים, אבל ברור לנו שיש לנו קבוצה שיכולה להפוך את התוצאה בגומלין. ארסנל קבוצה נהדרת שסיבכה אותנו עם שתי מתפרצות מצוינות שלה. טעויות השיפוט? אפשר לצרף אותן לטעויות שלנו מול שער היריבה".


    בארסה חגגה ראשונה, אבל לא בסיום המשחק (צילום: AP)

     

    עיתוני אנגליה: "ארסלונה ניצחה את ברצלונה"

    עיתוני אנגליה לא נשארו אדישים לניצחון ארסנל. 'הסאן' הלונדוני העניק כותרת שנונה כמו תמיד: 'ארסלונה' וטען כי "ארשבין וחבריו היממו את

    החבורה של פפ גווארדיולה. ארסנל הוכיחה כמה פוטנציאל יש לה לקראת הגומלין בצ'מפיונס".

     

    אחרי שגווארדיולה בא בתלונות לשיפוט בסיום המשחק ("היתה לו השפעה על התוצאה"), בעיתונים הקטאלוניים דאגו לציין כי השופט האיטלקי, ניקולה ריזולי, הוא חבר של מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו. 'הספורט' פירסם כי ב-2009 שרק ריזולי לפנדל מפוקפק עבור הנראזורי וסייע להם לחזור מפיגור 3:1 מול רומא לשוויון 3:3, כשבסיום צוטט מוריניו כאומר "הוא חבר שלי". 

     

    בנוסף ציינו בספרד את המשך הבצורת של ליונל מסי על אדמת אנגליה. הארגנטיני שיחק כבר שבע פעמים במולדת הכדורגל, אך לא הצליח לכבוש אפילו שער אחד, גם לא בהזדמנות המצוינת שלו, באחד על אחד, בדקה ה-15 באצטדיון האמירויות.


  •  

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ואן פרסי חוגג עם ארסן ונגר
    צילום: AFP
    מומלצים