שתף קטע נבחר

קרויף: בארסה צריכה לעזוב את פברגאס במנוחה

שחקנה ומאמנה לשעבר של הקבוצה הקטלונית, לא אוהב את השיח סביב הקשר: "עתידו של ססק נמצא בארסנל. כשיגיע הזמן, רק הוא שיחליט אם לחדש את חוזהו או לעזוב"

בכל הנוגע לכדורגל נטו, ברצלונה היא סוג של קונצנזוס בקרב אוהדי הענף. התנהלות מחוץ למגרש? זה כבר סיפור אחר, ולראייה הלחץ הבלתי פוסק שמופעל על ססק פברגאס מכיוון הקאמפ נואו, גם ערב ההתמודדות בין הבלאוגרנה לארסנל בשמינית גמר ליגת האלופות.

 

 

אמש חימם נשיא בארסה לשעבר ז'ואן לאפורטה את האווירה, כאשר הכריז חד משמעית כי קשר התותחנים יחזור למועדון נעוריו בקיץ הקרוב, על אף העובדה שהוא חתום על חוזה בארסנל עד לתום עונת 2013/14.


פויול ופיקה ברגע שלא מוסיף יותר מדי כבוד לברצלונה (רויטרס)

 

"נצליח להחזיר אותו כפי שעשינו עם ג'רארד פיקה", אמר ואליו הצטרפו גם שחקניה של האלופה הספרדית ובראשם אנדרס אינייסטה ופדרו. "ססק כבר אמר שהוא רוצה לשחק בברצלונה. אני מקווה שזה יקרה בקרוב", הוסיף האחרון.

 

מי שלא אוהב את הסיטואציה הוא יוהאן קרויף, שחקן ומאמן בארסה לשעבר ומי שהחזיק בתואר 'נשיא הכבוד' של המועדון הספרדי עד להגעתו של סנדרו רוסיי, הנשיא המכהן. "ברצלונה צריכה לעזוב את פברגאס במנוחה וליהנות מהמשחק מחר", אמר ההולנדי, שהצטרף לאחרונה לצוות היועצים של אייאקס.

 

"עתידו של ססק נמצא בארסנל וכרגע הוא מנסה להעפיל לשלב הבא בליגת האלופות ולזכות באליפות הפרמייר-ליג. מה יהיה בשנה הבאה? רק אלוהים יודע, או פברגאס בעצמו. כשיגיע הזמן, הוא זה שיחליט אם לחדש את חוזהו בארסנל. אם לא, הוא יעבור למקום אחר תמורת הרבה כסף. זו החלטה של הכדורגלן, לא של אף אחד אחר".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים