שתף קטע נבחר

דיווח: "מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בבירם כיאל"

כלי התקשורת באי הבריטי טוענים כי מנג'ר מוליכת הפרמייר ליג, אלכס פרגוסון, התלהב מביצועיו של קשר סלטיק. השדים האדומים מוכנים לשלם 8 מיליון ליש"ט. כיאל: "מחמם את הלב"

ההצלחה של בירם כיאל בסלטיק עשויה להביא אותו רחוק יותר משרבים חשבו. כלי התקשורת באנגליה דיווחו היום (א') על התעניינות בקשר הישראלי של הקבוצה הסקוטית מלא פחות ולא יותר מאשר מוליכת הליגה האנגלית, מנצ'סטר יונייטד.

 

  • לטבלת הליגה האנגלית

    הצטרפו לעמוד של ynet בפייסבוק

     

    על פי הדיווח, מנג'ר השדים האדומים, אלכס פרגוסון, צפה בכיאל בתיקו 2:2 מול ריינג'רס בשבוע שעבר, התלהב מיכולתו ומעוניין לצרף אותו לקבוצה בקיץ הקרוב. השחקן נמצא בתוכניות של סגנית האלופה האנגלית לקראת העונה הבאה וההנהלה של הקבוצה האנגלית עשויה לשלם עבורו סכום של 8 מיליון ליש"ט.


    כיאל בפעולה. ישתף פעולה עם וויין רוני? (צילום: רויטרס)

     

    אחרי שנבחר לשחקן החודש בליגה הסקוטית, הקשר שגדל במכבי חיפה המשיך גם היום להציג יכולת מצוינת בניצחון 1:3 על דאנדי יונייטד והחל במהלך של השער הראשון.

    "שמעתי על זה רק מהתקשורת", הודה כיאל. "זה מחמם את הלב, אבל עכשיו מה שחשוב לי זו ההצלחה בסלטיק. אני רוצה לזכות איתם בתואר ושהם יגיעו בשנה הבאה לליגת האלופות. אם ההצעות האלה יהיו רציניות - אתייחס לכך כשזה יקרה".

     

    במידה שאכן יתבצע המעבר בסופו של דבר, תהיה זו ההעברה היקרה ביותר של כדורגלן ישראלי. הסכום הגבוה ביותר ששולם עבור שחקן ישראלי היה שישה מיליון ליש"ט בעסקת העברתו של אייל ברקוביץ' מווטסהאם לסלטיק ב-1999. 

     


  •  

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    בירם כיאל
    צילום: gettyimages imagebank
    מומלצים