שתף קטע נבחר

אליהו: "ללובליאנה נצטרך להגיע חדים הרבה יותר"

מכבי ת"א הזיעה מחצית אחת לפני שגברה על מכבי אשדוד 82:99, הפורוורד כבר חושב על משחק היורוליג בחמישי. בלאט: "אי אפשר להרפות". עופר ברקוביץ': "היה חשוב שלא נישבר"

שלושה ימים אחרי הזכייה הקלילה בגמר גביע ורגע לפני המפגש מול לובליאנה ביורוליג, מכבי תל אביב הזיעה מחצית אחת לפני שהביסה 82:99 את מכבי אשדוד בהיכל נוקיה. "מה יהיה ביום חמישי? סיפור שונה, נגיע בצניעות ועם רצון לנצח", הסביר המאמן המנצח, דייויד בלאט.

 

  • הצטרפו לעמוד של ynet ספורט בפייסבוק

     

    "היינו רגועים במחצית, זה לא היה הזמן לצעוק", הפתיע בלאט, שקבוצתו פיגרה 38:37 בהפסקה. "דרשנו הרבה בשבועות האחרונים ורצינו לראות איך נגיב למצב שונה. רצינו לצאת בפוקוס אחר. המשחק הזה לא דומה לגמר הגביע, אבל הוא מראה לנו שאי אפשר להרפות".


  •  

    "לא היינו במשחק במחצית הראשונה, פתחנו טוב אבל פשוט הפסקנו לשחק ברבע השני", הסביר ליאור אליהו. "הם חזרו ונתנו רבע גדול. לא זוכר מתי היינו בפיגור במחצית, אבל שמח שידענו לצאת מזה. זה בדיוק מה שדייויד בלאט אמר לנו במחצית. עכשיו צריך להתכונן ללובליאנה, שם לא יהיה פשוט בכלל מול הקהל הביתי שלהם. לשם נצטרך להגיע חדים הרבה יותר"

     

    "היה לנו מאוד קשה לעצור את מכבי בחצי השני", הודה מאמן אשדוד, עופר ברקוביץ'. "ברבע השני שיחקנו משוחרר, כמו שנראינו בתקופה היותר טובה שלנו. היה לי חשוב שלא נישבר ושנילחם עד הסוף. בעיקר להחזיר את הרוח שאפיינה אותנו עד עכשיו".


    דאנקן מנסה לעצור את סופו בדרכים לא קונבנציונאליות (צילום: אלי אלגרט)

     

    "יש לנו הרבה דברים טובים לקחת להמשך הליגה", המשיך ברקוביץ'. "ראיתם שהיום היה לנו יותר ביטחון. הופענו, דבר שלא עשינו בחצי גמר. נכנסנו עם גישה יותר אגרסיבית למשחק, אבל בסוף הפער האיכותי עשה את שלו".

     

    יאן מרטין סיכם: "בעיקר רצינו להחזיר את הכבוד מהחצי הגמר ואני חושב שעשינו את זה. היינו 28 דקות במשחק. בסוף הרבע השלישי האטנו ונגד מכבי אתה חייב להיות נחוש 40 דקות. ברגע שנהיה להם נוח אתה נענש. אולי אחרי החגיגות הם באו קצת עייפים, אבל הם קבוצה טובה שגם בפחות ממאה אחוז מצליחה לנצח".

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: אלי אלגרט
    דייויד בלאט
    צילום: אלי אלגרט
    מומלצים