$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ויאריאל נכנעה לדפור ואיבדה את המקום ה-3

לופו סידר ללה קורוניה 0:1 על הצוללת הצהובה. טרזגה השלים מהפך דרמטי ב-1:2 של הרקולס על סראגוסה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  13.02.11 - 22:37
מרצ'נה, עוד הפסד לוויאריאל (gettyimages)
מרצ'נה, עוד הפסד לוויאריאל (gettyimages)

העולם שייך לצעירים? לכו תגידו את זה לדויד טרזגה וראול טאמודו. החלוץ הצרפתי השלים להרקולס מהפך דרמטי על סראגוסה והספרדי סידר לסוסיאדד ניצחון על אוסאסונה. מלאגה חילצה תיקו מול חטאפה ולבאנטה גברה על אלמריה. ומה עם ויאריאל? הפסידה בפעם השניה ברציפות ואיבדה את המקום השלישי.

לה קורוניה - ויאריאל 0:1
הפסד שני ברציפות לצוללת הצהובה, שאיבדה אחרי זמן רב את המקום השלישי בטבלה. בדקה ה-60 בעט אנטוניו תומאס כדור חופשי, חואן רודריגס המשיך ואלברטו לופו הכניע את דייגו לופס.

הרקולס - סראגוסה 1:2
דויד טרזגה יחגוג השנה את יום הולדתו ה-34, אבל אל תעזו לחשוב שחוש הריח שלו ברחבה נשחק. החלוץ הצרפתי שהגיע בקיץ האחרון מיובנטוס חתם את המהפך של העולה החדשה, שנקלעה לפיגור כבר בדקה הרביעית משער של בראוליו.

המארחת שלטה בהחזקת הכדור והלחץ שלה נשא פרי רק בדקה ה-80. פרנסיסקו פארינוס, או-טו-טו בן 33, ירה מ-35 מטרים הישר לרשת של לאו פרנקו ההמום והמשחק נפתח. דקתיים לסיום, ורגע אחרי הזדמנות טובה שלו, עצר טרזגה כדור על החזה והפציץ את רשת האורחים. שערו התשיעי העונה בליגה של הצרפתי.

סוסיאדד - אוסאסונה 0:1
ואם כבר בוותיקים עסקינן, אז מה תגידו על ראול טאמודו? החלוץ, שנולד 4 ימים בלבד אחרי אותו טרזגה, עשה את הדבר שהוא יודע הכי טוב בדקה ה-73. הבעיטה הראשונה של סמל אספניול לשעבר נבלמה אצל ריקרדו, את הריבאונד הוא כבר נעץ פנימה בקור רוח אופייני. בתוספת הזמן הורחק דאמיה האורח בצהוב שני אחרי עבירה על טאמודו. סוסיאדד תשיעית וגם אתלטיקו מדריד כבר מאחוריה.

מלאגה - חטאפה 2:2
נועלת הטבלה הספרדית נאחזת בליגה הבכירה בשיניים, פשוט אין דרך טובה יותר לתאר את זה. חטאפה של מיצ'ל כבר הייתה בדרך הברורה לניצחון משערים של מיקו (8) וקולונגה (23), ו-11 דקות לסיום החל הקאמבק.

בדקה ה-79 נגע מרקאנו בכדור בעזרת ידו ברחבה וז'וליו באפטיסטה צימק מהנקודה הלבנה. ובעומק תוספת הזמן הגיע השוויון המיוחל. סנדרו סילבה הגביה לרחבה, סבה הוריד עם החזה וסלומון רונדון איזן. הכרטיס לאירופה בורח לחטאפה.

לבאנטה - אלמריה 0:1
המארחים נחלצו מעל לקו האדום עם ניצחון ישיר על יריבה לתחתית. פליפה קאיסדו, החלוץ בן ה-23 מאקוואדור, כבש את שער הניצחון, השמיני שלו העונה בליגה.